• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

Näe, jag orkar in läsa igenom allt ni skrivit, ni är så flitiga när jag inte är här!! Pik, eller?

God morgon förresten!

Det jag inte missade var att Vickan ev kunde tänka sig en liten lunchdate den 9:e.

För mig var det den bästa dagen du hade kunnat kommit på...*s* Så ja, jättegärna. Jag är på. Jag har ett möte till 12 sen är jag fri!!

• Makens Pela

Mrs O, läste lite mer i tråden nu...

Jag gillar inte heller semlor...kan det vara något från vår hemstad eller? *s*

• MrsO

En übersur och irriterad MrsO tittar in... bilj*veln startade inte imorse! Som om det inte var nog är vår andrabil trasig, så den kunde jag inte heller ta utan maken blev tvungen att skjutsa mig och så måste jag ta bussen hem. Det är väl inte hela världen? tänker ni. Nä det är det inte, om det inte var för att jag har en del ärenden att uträtta inför resan, måste hämta hunden efter jobbet plus att jag skulle hämta maken i grannstaden ikväll eftersom han ska lämna firmabilen på jobbet... Suck, suck och åter suck. Nu blev allt VÄLDIGT bökigt! Är redan superstressad och det här gjorde ju inte saken bättre.

• MuffinsTönt

Morrn!!
    Ang bo ensam. Det skulle jag kanske kunna göra typ en månad. Sen står jag nog inte ut. Det vore trevligt att prova på.
    Sen tror jag inte jag kan officiellt flytta in förrän jag har fått jobb. Lite svårt att bo där när man inte kan bidra med ngt.

Jaja.. den som lever han får veta. :D

Åt ni nån semla igår? Det var kö till varje semlaställe. - överallt! orkar inte stå. Kan ju äta alla andra dagarna. :D:?

• Oms

Sis - tack för de fina orden om dottern! om det du säger stämmer om henne så blir jag en mkt mkt stolt mamma och jag vet redan nu att det mesta stämmer när det gäller den biten *ja, jag e stolt redan nu* senf insn det hur mågn anegativa sidor som helst men det tar vi ngn annan gång:)

muffins- jo jag tror oxå at det e viktigt att man e med o bryr sig, det är väldigt lätt att låte bli kan jag säga, har man jobbat typ 10 timmar en dag e det inte kul att jobba 2 timmar till när man kommer hem innan man sätter sig ned o äter en mkt sen middag alt somnar på soffan, men men det behövs att man som förälder e närvarande så det e väl bara o gilla läget:)

ang att bo själv så ska man absolut göra det ngn gång i sitt liv, jag flyttade ihop m dotterns pappa när vi var 19 och det var nog inte det smartaste drag jag har gjort (då var jag ung o kär) sen bodde jag själv i några år och flyttade inte fysiskt ihop m ngn före jag o maken gjorde det 2004. det var en mkt bra tid att bo själv (även om jag var i förhållande hela tiden)och jag tror att alla behöver göra det.

• Oms

muffins - det e just därför som du ska bo själv - för att lära dig att stå ut, att klara av o vara ensam, att gilla att umgås m dig själv, att bli stark on your own.

• Oms

... det ska va göööttt o leva annars kan det kvetta...

...aaalways look at the briiiight siide of life....

... glaset e halvfullt inte halvtomt...

osv osv *Omsan kör peppning för MRS O*

• Oms

Godmorgon till årets kallaste dag förresten!!

glömde visst den delen *suck ska jag vara "borta" i dag med?*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3