Sis - tack för de fina orden om dottern! om det du säger stämmer om henne så blir jag en mkt mkt stolt mamma och jag vet redan nu att det mesta stämmer när det gäller den biten *ja, jag e stolt redan nu* senf insn det hur mågn anegativa sidor som helst men det tar vi ngn annan gång:)
muffins- jo jag tror oxå at det e viktigt att man e med o bryr sig, det är väldigt lätt att låte bli kan jag säga, har man jobbat typ 10 timmar en dag e det inte kul att jobba 2 timmar till när man kommer hem innan man sätter sig ned o äter en mkt sen middag alt somnar på soffan, men men det behövs att man som förälder e närvarande så det e väl bara o gilla läget:)
ang att bo själv så ska man absolut göra det ngn gång i sitt liv, jag flyttade ihop m dotterns pappa när vi var 19 och det var nog inte det smartaste drag jag har gjort (då var jag ung o kär) sen bodde jag själv i några år och flyttade inte fysiskt ihop m ngn före jag o maken gjorde det 2004. det var en mkt bra tid att bo själv (även om jag var i förhållande hela tiden)och jag tror att alla behöver göra det.