• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Ho! Min syster hade en liten pa tva ar och skulle fixa ett syskon till - det bidde tva pojkar! Precis efterat bad hon mig strypa henne oml hon nagonsin skulle börja prata om en liten syster till dem....

• Snart så....

omsan hahhaha...världen är bra liten. Ena brodern jobbar på mitt jobb och alla som kommer från "där" vet vilka de är. Ökända

Hahah jo mage har jag, fast syns inte så mkt med kläder på. Det tyckte ju inte Telis, Omsan och Vickan när vi fikade

• Snart så....

Jag bodde bara själv i typ en månad innan sambon flyttade in (hemifrån).
    Jag gillar att bo ihop men kan vara skönt att få en kväll för sig själv och bara äta/ se på vad man vill :D

• MrsO

Nu är MrsO på mkt bättre humör!!!! Min kära make har bytt batteri på bilen och kör hit den! Han ska bli rikligt belönad ikväll

• viktualia

MrsO - vad najs!!! Och skoj med belöningen... hi hi

Zozo - äsch.. du måste ju krångla med vattenläckan, köra sista Parisshoppingracet och sen ta helikoptern till min håla - spritfest på g!!!!
    Nån mer som vill komma?!?

• viktualia

Apropå att bo själv.. jag har bott på så skumma sätt att jag faktiskt inte bott helt ENSAM speciellt långa perioder. Studentkorridor, inneboende, kollektiv av olika slag och ett samboförhållande innan maken. Men i de flesta fallen har jag haft rum som jag styrt över helt själv och det har varit övernajs.

Jag har kommit på att när maken och jag köper hus så vill jag ha ett eget arbetsrum där jag ska inreda efter mina idéer... dvs blålila.. hihi... få se om det lyckas...

• Oms

Vickan - rindögatan ligger restaurangen på. Pela kan tex ta 4:an till karlaplan och sen 1:an 2 stationer alt gå. ca 10 min total restid. åker man tunnelbana tar det 6 min från t-centralen och sen 2 min gångväg så nog tycker jag att det fungerar:)

www.lunchinfo.com/5/restaurang_detail/part/5/id/6054

• MuffinsTönt

Hur är vädret hos er?

Här är det KAOS!!!
    Snöoväder som gör att man blir statister a la ispinne för västtrafik. Skiiit! Varför gick jag ut överhuvudtaget??? :[

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3