• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Åhh! Du måste se supersöt ut, Snartis.

Jag tycker gravida är sååå mysiga när dem går med sina bebisar i magen. Ser så mysiga ut. :? :)

Fattar att den växer!! :o :D

• nenne78

snartis
    åååh jag vill också ha en gravidmage *tjurar lite lagomt avundsjuk*

• MuffinsTönt

Nenne
    Tjena! Hur blev din AHD-present till maken? Eller till dig själv snarare. :D:D:D

• nenne78

hellouu MrsO

japp här jobbas det för fullt. Var ju på intervju igår och det gick bra men det verar vara många som sökt. Håll tummarna!

• Makens Pela

Härligt Snarits att mannens byxor passar. Att ha för smått över magen är INTE skönt!
    Sen är det ju heller inte skoj att köpa nytt hela tiden när man (förhoppningsvis!? ) kommer gå ner lite efter att den lille kommer ut...

• nenne78

muffinstönt
    jag fick ingen bara en mesig postitlapp på spegeln om att jag var den bästa i hela världen och att han hade legat på morgonen och kramat min varma sköna kropp och blablablablal .
    måste påminna honom....

• Makens Pela

Förresten så fick jag reda på igår att ett par kompisar till mig också ska ha barn. Jag tror dom har försökt få barn i över 5 år nu...med massa problem inblandat.
    I måndags fick dom reda på att det kommer bli trillingar...och det utan några hormontillskott eller något.

Den blivande pappan såg ganska blek ut...fast glad samtidigt.

Det ni tjejer vore nått va?

• viktualia

Pela - schysst! Då blir det lunchdate i Sthlm den 9/3. Jag har inte kollat tåg och sånt men vi kanske får ses vid 12.15 eller så då?!

Alla - schysst att ni hakade på och förklarade tanken om att bo själv... och coolt att vi är överens

GodmorgonPITT till alla!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3