• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MrsO

Magknipet har dock inte gått över... det bara dräller in mysko ärenden som jag åtminstone borde hinna titta på innan semestern... GAAAA!!!

Plus att jag verkligen borde ta ett snack med chefen om min framtid... har dragit på det länge nu... vore skönt att ha det gjort innan semstern... Får se om jag känner mig modigare efter lunch?

• MrsO

Apropå att bo själv vs ihop... tycker som övriga att det är bra att ha bott själv innan man flyttar ihop med ngn.

Jag har ett stort behov av eget utrymme (både fysiskt och psykiskt) så en kväll ensam hemma ser jag oftast som positivt. Det skulle nog inte funka för oss annars, med tanke på hur mkt maken jobbar...

• MuffinsTönt

Tack alla för era synpunkter ang bo ihop/ensam. Det dröjer ett tag till innan det är aktuellt. Men jag ska tänka på det ni har skrivit. :p

• Zozo

"Sprrrit, här var det sprrrrit" som Susanne Reuter hojtade... Hejja Vickan, jag kallar pa helikoptern! När ska jag ragla in???

• Zozo

Fast jag tycker allt att den varit lite opalitlig den senaste tiden där helikoptern... Far vâl ringa allmäna reklamationsnämnden eller som nagon korkskalle här inne ville göra - ringa Jämo för att brudar fick betala mer än andra kunder. (HUR dum far man blir.. ?? säkta! erkänner att jag varit inne i andra tradar och snusat nu igen... *hänger med huvudet och skäms* Vad SKA jag där och göra...?!)

• MuffinsTönt

Heej Zozo!

Det är bra att hänga i andra trådar. När du kommer tillbaks till denna tråd får du världens aha upplevelse. :D:D

Du får antingen byta ut helikoptern eller piloten. :?:D

• Oms

snartis - jo nog e det så m de 3 björnbröderna, de har väl inte varit helt lugna heller * hrmpfh* en av de gick i samma klass som ett ex till mig och då fick man höra än del:) Björn var förresten den som dejtade en gammal vän till mig (som jag för övrigt inte har sett på år o dar - vännen alltså)

• viktualia

Zozo - tjaaa.. när passar det dig?!? det är bara att komma ragglandes.. kanske ska förvarna maken lite.. men han börjar bli härdad på det här med BT-bruttor... så... när skulle du ha träffat din hispiga polare?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3