• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Ah har inte fatt nan semla jag! Fast lika bra det - känner mig som en fet julegris just nu...

Näh Vickan! Det blir kanske radiotystnad tills vi fatt internätet att funka men jag lär nog trilla hit da och da ända... No worries!

• viktualia

Zozo - låter bra.. total radiotystnad från ditt håll vore ju himla segt!

Hoppas att du hittar nåt schysst jobb i Lux så att du kan fortsätta BTa på arbetstid.. fniss fniss

• Zozo

Ja, man kanske kan fa BT-tid inskriven i kontraktet? Sa att man slipper dyka under skrivbordet och gnaga pa benen menar jag....

• viktualia

Fniss fniss... bra idé! Kanske något att ta upp med chefen nu.. mitt nuvarande kontrakt går ju ut sista mars och jag ska få förlängt till sista juni... kanske skulle ha in en BT-klausul... ha ha

• Oms

haha, undrar om jag kan få in BT i mitt målkontrakt m nya chefen? kankse t om e bonusgrundande??

sak börja stänga program o så nu, får se om jag kikar in ngt annars så blir det till kvällen runt 8-9 - ngn som vill leka m mig då kanske? om inte dotra occuperat datorn förstås:)

• viktualia

Omsan - jag vet inte riktigt när jag kommer hem. Det beror på hur lång tid det tar hos eko-frissan. Men jag lär nog logga in framåt kvällningen!

• Snart så....

Ja ser det snöar jag ser de snöar det var väl roligt HURRA nu blir det vinter nu blir det vinter.....

shit vad det snöar

• Telemarkgrrl

Snartis, det snöade som tusan här också men jag hann bara jubla högt över det så slutade det. :(:(

• viktualia

snartis... hm... näpp här snöar det inte ett dugg, det kom några flingor imorse.. men inget just nu.. skumt när folk sitter i olika landsändar och skriver.. hi hi hi hi

• Telemarkgrrl

Åh nu skiner solen!?! :?:?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3