• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Hihi Vickan; naturligtvis menade jag översta vaningen. Vi bor alltsa pa andra vaningen av tre... Inte precis under taket sas och grannen ovanför har INGET vatten i sin lägenhet... mycket mysko!

• viktualia

Zozo - men är det saker som NI måste fixa eller finns det något som liknar bostadsrättsföreningens avtalade fixfirma som ni kan prata med?!?

• MrsO

Blärk, vilken tråkig eftermiddag! Tiden går så lååångsamt...

Sitter o väntar på svar från en massa människor så att jag kan jobba vidare med ett antal ärenden... men de svarar ju aldrig... har ingen lust att påminna för femtielfte gången!

• viktualia

MrsO - och jag har en världstråkig arbetsuppgift som MÅSTE göras.. ska skriva en sammanfattning till en rapport på 70 sidor.. blärk!

• MrsO

Ja, det lät ju inte så himla skoj det heller...

• viktualia

näeee.. pladdermajan Vickan har ju "lite" svårt att skriva kortfattat och sammanfattande... baaaa

• MuffinsTönt

Tellis
    Va söt du är! :p

Hoppas det löser sig för er Zozo!

Nu ska jag gå o lägga mig. Ska på middag sen... Lagom glad.

• viktualia

Omsan - jag råkade snubbla över det där svaret du hade skrivit som gjorde att Tellis blev kär i dig... och jag kan bara heja på! Vettig svar!

• Sister of the Night

Hej flickor!

Vicks - Viiiiiiiiiiiiilket svaaaaaaar???? *dör av nyfikenhet snart* :o :o :o

Zozo - vilken typisk tidpunkt! :( Det sista man vill ha när man precis ska avlägsna sig från sin gamla lägenhet modell insats är ju TAKLÄCKA! :o :o
    Låter lite uppstressande faktiskt.

• Sister of the Night

Muffin - gratis middag låter väl trevligt...? :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3