• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Godmorgon girls!!!

Jag hann inte landa på jobbstolen innan Telestubben började diskutera jobb och bostäder i Öret.. hi hi! *kram på dig*

Efter tråddejten så drog jag tillbaka till Ua i en rasande fart. Åt ljuvlig middag tillsammans med bästisen på en ny restaurang i stan OCH planerade samtidigt hennes och min gemensamma 30 årsfest! Skoj skoj! (och nej - jag var inte ett dugg hungrig efter muffinsen jag åt vid 13.30 förrän det var dags för middag vid 19.30.. )

Igår åt jag lunch hos en annan polare och landade så småningom hemma.

Superbäst helg!

• Oms

Men vickan o tubbies! jag blir ju avis när ni msnar ju *ser mycket trumpen ut*

jag vill OXÅ!!! dumma dumma arbetsgivare som vill att jag ska jobba och inte chatta på msn *tycker riktgit synd om mig nu!*

jag kan msna imorgon kväll kanske? ska på inspirationsdag m jobbet - brukar vara jättekul o intressant och det innebär god mat (plockmat) och gott vin samt super underhållning, Sissela Kyle är moderator för kvällen som sker i kungliga tennishallen (för övrigt en iskall lokal, fryser redan vid tanken).

i övrigt så sov jag själv i natt - maken var uppe o kikade på basket allstar matchen som sände live från USA dvs kl 01.30-04.30... sen när han kom till sängs hörde jag hur han skrattade - jag låg nämligen raklång rakt över sängen utan täcke, kramandes hans kudde, hahaha där ser man hur man beter sig när man sover själv:)

• Sister of the Night

Morning morning girls! :) *viftar och vinkar*

Vicks - du har svar i mejlburken! :)

Oms - vilken tråd?!? jag vill också läsa!! :o :o :o
    Oms, det kommer ett minimejl strax!

• Telemarkgrrl

MrsO - hur länge ska ni vara borta? Det vill säga: hur länge ska vi andra behöva sitta här hemma i slasket och vara avundsjuka? :D

Oms - utan täcke? Hahaa, det skulle aldrig gå hemma hos oss, vi har runt 14 grader i sovrummet. :)

Hej Sis! Kul att se dig på den här sidan lunch! :)

• MrsO

Telis, i två veckor ska vi njuta av sol, bad, paraplydrinkar och bara slöa.... Ska bli underbart!!!

• viktualia

MrsO..... ååå jag vill också! Vår bröllopsresa i månadskiftet okt/nov gick ju som sagt till Mexico... så jag vet ju vad det är jag missar...

MEN bruttor! Dags för del XXX i min Norgehistoria. Jag ska prata väsentligheter för norrmän och svenskar.. har dock inte koll på exakt var... återkommer så får ni pompoma om ni vill och sen tar vi drinkparty i hotellbaren... (om det nu blir så att jag måste övernatta)

• Telemarkgrrl

Mrs O - oooo, vad najs! Men då när du kommer hem så kan du få vara lite avis på mig för då sticker jag till alperna. Jag ska sitta i solen på små alphyttor och dricka jägertee och få fräknar på näsan. :D:D

• MuffinsTönt

Herregud va ni åker hit och dit. Gött e det jô. Hoppas ni tar en massa bilder som vi andra kan få se. :D

Avis!! :?:D

Nä... själv kan jag ju skryta med att åka till vietnam till sommarn ELLER mc-semester runt södra sverige med grabben. Vet inte vilken jag ska välja. :? :D

• MrsO

Det lät ju inte helt fel, Telis. Lovar att vara riktigt avundsjuk när du är borta!

• viktualia

*surar*

jag fick inte åka till Norge... mötet handlar om ett svenskt-norskt samarbete och mötet är trist nog i Sverige... blää roligare att åka utomlands JÖÖÖ... Mora here I come!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3