• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

vårt sovrum e oxå iskallt Tubbies (ca 16 grader)- det märkte om inte mannen när han la sig brevid och nästan flög upp av "kylchoken" haha, jag var som en isbit, men han var varm så jag klagade inte:)

lunch

• Telemarkgrrl

Jösses vad ni äter lunch tidigt Oms! :)

• Telemarkgrrl

Men vi kan pompomma i Mora också Vickan! Nenne känner ju till Dalarna så hon kan guida runt oss på Moras alla trendiga pubar och se till att vi hamnar på rätt ställe när du ska snacka. :D:D

• MuffinsTönt

Pom Pom i Mora!!

Kul!!! Det måste vi definitivt göra. Sen kan vi ju ha party nånstans trevligt. :D:?

Undrar om Morakillarna är lika trevliga som killarna här nere...? :? *bara undrar* :D

• MrsO

Mooora, låter ju uuurtrevligt! *sagt med Gunde-röst* Vem vill åka till Norge när man kan få åka till Mora??? Nä, Vickan, roligare tjänstresor kan man nog få.

• MuffinsTönt

Hehe!
    Låter som Vickan kommer få en tjänsteresa hon sent glömmer. :D

Du får meddela oss när det blir så jag kan flörta med nån SJ-konduktör o få åka gratis dit. :?:D

• viktualia

Jag har varit i Mora förut, så jag hittar nog hyfsat själv.. ha ha... men jag får rapportera.. det blir 12/3 - en måndag!

Fniss fniss fniss

• Zozo

Hej girlsen!

Här har vi fantastiskt varväder.. vi stängde av värmen och hade alla fönster öppna igar .. saaaa härligt!

Vi hade "utflyttningsfest" i lördags, väldigt mysigt men nu rök all champagnen IGEN!

• Zozo

4 och en halv dag kvar trallaldida!!!

• viktualia

Muffins.. du skulle bara veta... *asgarvar*

Tjänsteresor kan bli HELT psyko... och min favvir gick hit: www.krattemasugn.se/tmpl/2.php&rid=3
    ... dvs: En inomhus sandstrand med värmelampa i taket så att temperaturen inne blir runt 30 grader.

Där har jag varit i jobbet... jag som konsult tillsammans med mina uppdragsgivare = mest gubbar i övre medelåldern....

Vi var där i mars för två år sedan.. GISSA hur blekfet och fin man var... och HUR kul är det att ägna sig åt så konstiga aktiviteter tillsammans med folk som man jobbar åt.... blärk!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3