• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Det var ju trist, Stubbis!! Det är ju alltid skoj att träffa dig JÖ!

Hur är det med er andra innerstadsbruttor?!? Pela och Omsan?? För Majsan verkar ha tappart bort sig.. stackarn!

• MuffinsTönt

Ska ni på dejt -igen?
    Jag vill också va me. *surar* Kan inte ni ha dejt under påsken så KANSKE jag kan komma upp. Men när är påsken? :o

• Oms

Ja kan vara m o lunchdejta den dagen men inget mer -dvs pratar vi ö-malm eller vasastan typ så e jag på, dvs om vi bestämmer en tid o en plats så kommer jag dit!

skoj! vill ni ha libanesiskt (6 min från t-centralen m tunnelbanan) så har vi ett tevlig ställe på min gata - då hinner jag m en långlunch:)
    Lunchbuffé varje dag mellan 11-14 för 89kr

17 olika kalla mezarätter
    10 olika varma rätter (bl a kyckling, biff och vegetariskt)

Kaffe och måltidsdryck ingår

Nej? ja kom m förslag så tar vi ngt annat!

• viktualia

Muffins - påsken börjar med skärtorsdag på min 30 årsdag dvs 5/4. Och då lutar det nog åt att maken och jag är hemma i hålan alternativt hälsar på hans päron i Gbgtraken. Men jag vet inte.. helst hemma utan att göra något.. kommer vara vrålhektiskt innan och efter.

• MuffinsTönt

Ohh! Va synd Vickan.

Vi får la ta det nån gång i framtiden. :?
    Kanske nån annan som kan?

• Zozo

Heeej alla förresten! Sa jag hej innan?? Allmänt snurrig... men här börjar det mesta ordna sig. Jag oroar mig bara för att jag inte ska hinna fixa med läckan i taket innan jag flyger pa tisdag nästa vecka. Blir ju sa joxit att trixa med sadant fran utlandet, plus att det rinner i taket när det regnar... suck! -(Obs vi bor inte pa sista vaningen sa det är verkligen jättemysko)

• Oms

zozo - spricka i husväggen kanske? även om det finns en som ligger utanför våninge ovanför kan vattnet ledas in till er lgh.

• Telemarkgrrl

Haha, vi ska till Göteborg i påsk. Vickan, vi kanske får ta en Göteborgsträff med stackars Muffins där? :D

• viktualia

Zozo - det lät verkligen riktigt rörigt! Hoppas det ordnar sig!

och "sista våningen" antar jag betyder "översta våningen" och att ni alltså inte bor på översta våningen.

Då skulle felet kunna bero på att huset har avrinning från taket (dvs stuprör) som är inbyggda i väggen och som läcker.... bara en gissning!

• Zozo

Japp Vickan och Omsan, det maste vara ngt sadant.. eller eventuellt ett sk luftningsrör för toalettavloppet som fatt en läcka uppe vid takkanten och vatten utifran följer da röret ner till var vaning där det röret har en krök...och svämmar ut över innertaket.. Suck! Varför maste det hända just nu!??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3