• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Så där, nu har jag slutat jobba, ätit middag och hånglat mig sams med käraste lilla maken. Nu är jag en snäll människa igen. :):)

• Telemarkgrrl

Omsan - såg ett inlägg i en annan tråd du gjorde igår kväll. Shit tjejen vad du är klok, jag blev nästan kär i dig! :D:p:D:p

• viktualia

piiiiiiiiiiip

"hålat mig sams" - mycket bra uttryck!

Vickan har landat hemma i hålan igen. Fick ett rätt svalt välkomnande.. men lite hångel fixar det mesta... fniss fniss

• MuffinsTönt

Hej tjejer!

Det gick bra. vi åt lite och sen spelade vi lite pengar. - Med enkronor :D
    Jag förlorade allt. :( Men det var kul. Morsa vann 100kr. Han hade en massa femmor o 10 kvar. Sen gick vi ner till krogen o tog ett glas. Mysigt!

Nu är jag trött!

Dröm sött brudar!

• MuffinsTönt

Morrn brudar!

Hur är läget? Mkt at göra antar jag. :?

Vi höres! :p

• Snart så....

Morron tjejer,

tack för i lördags Omsan, Telis och Vickan :) Supertrevligt att få träffa er IRL :D

Ska vara borta mkt på kundbesök idag så hinner inte hänga på BT så mkt :(

• Telemarkgrrl

Go morron go morron!

Måndag morgon igen. Men det känns inte så illa ändå, trots gårdagens svacka. Nu börjar hatgrejorna på jobbet närma sig sitt slut som tur är, på onsdag lunch ska dom vara klara.

Kul att gårdagen blev bra Muffins! :)

På tal om muffins förresten, vilka sjukt goda (och stora) muffins dom hade där på Muffinsfabriken, jag behövde knappt någon middag i lördags. Mums!

• MrsO

Godmorgon tjejer!

Ännu en underbar arbetsvecka framför oss... MEN MrsO ska bara jobba 4 dagar, sen sticker hon!!!

Låter som att de flesta haft en bra helg, men nyårsfirande, födelsedagskalas, tråddejt etc... Lider med dig Tellis som fick jobba...

Själv var jag ledig o rännde på stan i lördags... storshopping inför resan... Igår jobbade vi, så man är lagom trött idag.

• Oms

Godmorgon girls!

efter att ha ätit bauta muffins på lördagen och tårta, kladdkaka, kakor, bullar och godis igår (kalas)så var det till o ta en promenad nu på morgonen. jag gick i 45 min, inte snabbt men lite lagom för att bli svettig och seg i benen, haha

nu e jag på jobbet!

visst hade vi det trevligt i lördags?! tål at sägas flera gånger så andra blir avundsjuka;);)

idag måste jag jobba på, ska gå tidigare då det e utvecklingsamtal i skolan att passa i em - har än sålänge bara fått höra ros om dottern men det känns som om det ska komma lite ris idag, hmm återkommer om det.

Tubies! - tack för komplimangen jag mös o tänkte inte e väl jag osv, maken noterade det så jag var tvungen att förklara till följd att jag letade igenom de trådar där jag sist svarat i, hahah. men du vet jag e en sån där analyserande, planerande sunt förnuft tjej så jag bara mååååste yttra mig när folk gör eller säger saker utan att tänka, haha:)

• MuffinsTönt

Tellis har ett nytt mejl i inkorgen. *säger med snygg dataröst*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3