• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Sis - jag hittar inte den... men Omsan skrev ett inlägg i en tråd om otrohet...

.... fy vad seg jag är.... snark snark...

...djupt nedsjunken i soffan...

• Sister of the Night

Thääänx!! :)

• Sister of the Night

Ja för tusan Oms!! Bra skrivet! :)

• Sister of the Night

Vad glad jag blir att du frågar! :)
    Jotack, han är mycket piggare men har ju lite ont fortfarande. Vi har fått medicin som han ska ha morgon och kväll, och *sratt* den lilla filuren är så smart att han numera håller koll på om vi kommer farandes med medicinen. Då håller han sig undan i det längsta :D men han måste ju få den, så vi är envisa. För att han inte ska tycka att det är alltför tråkigt så får han sin älsklingsgodis efteråt, då ser han genast mycket gladare ut :D :D :D

För övrigt är det en softad måndagkväll; den obligatoriska TV:n står och maler i sitt hörn och vi har precis klämt i oss potatisgratäng (längesen!! Och det är ju så vansinnigt GOTT!! *myser*)

Vickan då??

• viktualia

Jag pallrade mig hem, har lagat mat som laddat 6 matlådor, halvsovit i soffan och nu är det marsch pannkaka till sängen så att jag får min skönhetssömn!

Imorgon ska jag klippa och slinga håret på ekologisk salong! *nöjd*

Godnatt Sis och alla andra goingar!

• Sister of the Night

Jag är avundsjuk på folk som har vett att fixa matlåda!!! :o :o :o

:D Nån gång ska jag också fixa storkok!

Natti Vickan, alla andra med :) :) :) *vinkar*

• MrsO

Godmorgon! Hoppas alla har fått sin skönhetssömn och känner sig pigga o glada idag! MrsO har inte riktigt vaknat ännu, men det brukar lösa sig framåt 9-snåret...

MrsO har bara TRE dagar kvar till avresa och börjar:
    1) ana att vi faktiskt ska åka
    2) få resfeber
    3) inse hur mkt som ska hinnas innan fredag
    4) bli stressad

• MuffinsTönt

Godmorron!

Idag ska jag vara borta från skolan. Dessvärrre så ska jag hänga i tvättstugan hela förmiddag. Trevligt... *skakar på huvet*

Hänner mig som en elefant idag. Bläää...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3