• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

MrsO - skoj med resfeber.. då händer det ju något skoj!

Sis - jag gör storkok och laddar matlådor sisådär varannan vecka. Vår "personalmatsal" har så vansinnigt trist mat, så det driver mig att laga mat hemma.

Godmorgon allihop!!!!!!!!!!!

• Zozo

Morning girlsen... hu är under isen! Känns som om jag har sovit typ 2h... men jag HAR sovit! Suck.. Fast solen lyser även om jag har mens.. gruff!

Nej, det är inte vi som maste fixa läckan utan typ föreningen, men jag maste försöka sätta fart pa dem sa att de iaf fixar sa att det slutar rinna snabbt! De är saaa langsamma. Det där med att mala det kan de ju fa fixa sen... Grejen är att jag hade planerat stänga av ström etc och det kan jag väl inte göra om de nu maste fixa grejor? Nycklarna far jag väl lämna till nan granne men det känns ocksa bara halvkul...

• Oms

*gäsp* mmmmm *sträcker på mig* men tjena! e ni här? *blinkar tusen gånger men nej, ögonen ser ff suddigt*

fy vad jag e trött idag!! ingenting fungerar somd et ska heller, eller jo det gör det nog men jag förstår inte hur man får saker att fungera *tittade på datorn i 5 min innan jag kom på att jag måste logga in oxå...suck*

idag har vi inspirationsdag så nu e man festsminkad, svarta byxor, svart linne, brun skjorta och svart kavaj allt i "randigt" material. MEN jag glömde klackskorna så jag går här i mina vinterkängor...snyggt! not!
    vi jobbar till 14 sen drar vi till tennishallen oh sätter igång. det håller på till 24.00 pip men jag ska gå 19.45 så att jag hinner hem till dotter lagom till att maken går på sin basket träning (en in - en ut, haha)

• MrsO

Låter trevligt, Oms!

Här kan man väl inte tala om ngn större inspiration, men solen lyser iaf.

• Telemarkgrrl

Go förmiddag!

Jag har varit på hälsoundersökning, det visade sig att vågen där hemma är en glädjevåg, jag vägde helt plötsligt 1,5 kg mer än hemma. Urk. :(

Nu är det värsta rejset för att bli klar med en massa jobb idag sen ska jag banne mig sitta och pilla i naveln resten av veckan. ;);)

• viktualia

men Oms - du som bara har 5 min hem kan väl traska hem och hämta dojjorna?!?

Telestubben - hur segt som helst att gå upp i vikt..

MrsO - sol?!?!? *avis*... här är det grå himmel...

• MuffinsTönt

Här är en grå himmel med. MEN jag skiner som en soool. :D:D:D
    Komemr på en dröm som var komisk och mkt snuskig. Haha!!!
    Gissa om jag blev chockad när jag vaknade. Så pryd som jag är. :?

• Zozo

HAHA! JAG kom just pa att min syster skällt pa mig hela natten (säkert därför jag är trött..)! Undrar vad det var hon ville....

• MrsO

Vi badar i soool! ...och det första man gör är att vicka persiennerna...

• Oms

Det e sååå solig här och jag ids inte klättra på bordet över tangent bord och telefon upp på fönsterbrädan för att halvt resa mig och ta tag i den lilla persiennesnöre stumpen... så jag kisar...

Vickan - hahah det har du rätt i det kan jag ju göra!tänkte inte sååå långt *e verkligen helt borta idag och har INTE varit vaken hela natten* men det e så snöigt o kallt och vi ska gå mkt och en del utomhus så jag tror nog att jag behålelr mian kängor av de orsakerna.. eller... får se!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3