• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Åh, tackar som frågar! :) *ler*
    Tja, han har ju _vissa_ ivnändningar mot att vi är och stökar i såret (som jag hoppas läker samman snart, det är inte roligt att försöka hålla det rent och fint när han blir så sur på oss. Men a mamma's gotta do...." du vet ;) :)). Han får medicin och för att fjäska för raringen såfår han även specialgodis från doktorn. Tänkte att han ska förknippa medicinkrånglet med nåt positivt *sluga matte här :D* och det funkar OK.
  • Oms

de har ju en makalös läkningsförmåga de där sötnosarna, är ju uppväxt m dem så jag vet, min mammas nuvarande e en riktigt galning och när hon kom från farbror doktorn efter det STORA ingreppet så blev hon akrobat för att försöka komma åt stygnen - tratt fungerade inte kan jag säga...

• MuffinsTönt

Heej!
    Jag är här oxå!!! :D:D:D
    Väntar på stearinet brinner slut innan vi lägger oss. *skriver snabbt*

• Oms

ja träffen var trevlig, vi åt goda muffins och pladdrade konstant som vanligt... sen promenerade i i "vårvädret" oxå så jag har nog gjort mig av m muffinsen (smak choklad m arrackspäron) redan:)

• Oms

he muffins - du har aldrig funderat på att blåsa ut ljuset:D

• MuffinsTönt

Haha!

Nej. det kan man inte. Vi tänder det isamband med bön och "nyårceremoni" så vi måste låta det brinna ner av sig själv. Varför vet jag inte. Men så är det.

Annars brukar jag blåsa ut dem. :D

• Sister of the Night

Hej Muffin! :) *vinkar*

Akrobater, jo jag tackar jag!! Grabben har ju tratt -givetvis- och gissa om husse och matte var lååånga synen är sockertoppen ÄNDÅ sitter och grejar med såret!!! Så nu är det frigång under bevakning som gäller...
    Läkförmåga - jag hoppas på det *här har vi curlingmatte i egen hög person; husse brukar säga att kunde jag madrassera rummen åt dem så skulle jag göra det :D :D :D
    HE'S RIGHT! *asg**

Mmm, de där muffinsen lät ju hur goda som helst *dregel*
    Vi har också fikat, fast vanligt fika från affärn då.

Muffin, vi har också tända ljus. Sister ÄLSKAR att ha tända ljus (läs: ljuslyktor, som Sis älskar att köpa, haha)
    Det är så mysigt ju :)

• Sister of the Night

Oms

"blåsa ut dem..." *asg*

• Sister of the Night

Aha! Nyårsljus :)
    Tja, är det ceremoniellt så är det, då förstår jag att ni väntar...

• Sister of the Night

TA-DAH!!! Fem å fem :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3