• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Btw - Gott Nyt År!!! 8)

• Sister of the Night

Muffin - Gott Nytt År på dig med! :)

Vicks - Bläääää, det är fult att retas...! :D

• Telemarkgrrl

Hallå på er och gott nytt år på dig Muffins!

Åh vad det var trevligt att träffa er idag Vickan, Oms och Snartis! Tänk att man kan träffa så trevliga människor på nätet.:)

Jag skulle ha jobbat när jag kom hem men det blev inget med det. Maken ville prata och laga middag istället. Väldigt trevligt men nu måste jag bara ta mig i kragen och få lite gjort imorgon istället. :(

• MuffinsTönt

Arghh! Typiskt mig att bli sömnig nuu. När man ska vänat in nyår och sånt. Jobbigt! Ska nog vila lite...

Är alla borta nu? *ropar: Sis, Tellis, Vickan? Hoho?*

• Sister of the Night

Muffin - jag är här!

men det är jag väl ensam om som vanligt... ;) :D

• Oms

Men darling ;);) här e ju jag med!

• Oms

har suttit i tfn i 2½ timma m en gammal kompis så när jag vr klar hade maken påbörjat den hyrda filmen som jag iaf inte ville se th guardian eller vad den nu heter - så jag loggade in här en sväng

läget?

min dag har varit mkt trevlig - alltid lika kul att träffa Vickan och Tubbies samt idag oxå Snartis -nykomlingen i IRLandet, kul!!! maken ringde o efterlyste mig precis när jag vinkat av Vickan, jag var visst senare än vad jag trodde för när jag väl handlat matoch bak ingredienser i en ombyggd butik han klockan bli 18.30 så inget har liksom blivit som planerat nu ikväll...

• Sister of the Night

Oj! Svar i tråden :o

Nu får jag läsa snabbt alltså :D

• Oms

hur mår er lilla "bebis" sis - på bättringsvägen?

• Sister of the Night

Aha :)

Jotack - det har vart luuuuugnt hela dagen. Sambon är sjuk och sover mest (vi hade annars planerat en runda i butikerna samt viss borrning i väggar idag).
    Träffen var till belåtenhet förstår jag :):D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3