• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

HAllå? Här var man på lunch och vad gör ni? Festar och skriver flera sidor. Wiiihoo!!! :p

Skål! Ska ta fram min kaffedrink. Jag är i skolan. Måste va diskret. ;):D

• viktualia

Pela... tjaaa det är en bra fråga... tur att jag har ett jobb där "skolk" bara straffar mig själv, dvs jag får jobba hårdare nån annan gång...

• Makens Pela

Jo det är ju sant!

Hm, kaffedrink. Yammie, det ska vi ha en nu!

• MuffinsTönt

Shit va sugen jag är på bailey´s. Har sån lust att sticka hem till grabben o rensa skåpet. Va chockad han blir. Eller inte! :D

*mums* SKÅÅÅÅL!!!

• viktualia

kaffedrink.... ååååååååååååå nu blev jag sugen på en latte med hasselnötssmak och varför inte spetsad med lite sprit också?!?

men jag får ju inte dricka kaffe för min jävla magskrälle......

*fula fula ord*

• MuffinsTönt

Åhh!

Nu blir jag sugen på ICV från Espresso House. Coffee with Irish cream and Vanilla.

MUUUUUMS!!!! Im in heaven!! :p:p

• Makens Pela

mm, det kanske bäst man går över til kaffe nu efter denna dagen...vet inte hur jag ska komma hem annars...

• viktualia

Pela - jag passerar din hemstad med tåget vid femsnåret... ska jag vinka eller?!?

• MuffinsTönt

Men Pela! Har du berättat för Vickan vart du bor men inte för mig? :o *filmöjksmuffin*

Nää... Skôja ba! Du kanske har gjort? Hmm...

• viktualia

Muffins - hon berättade inte.. Vickans detektivbyrå knäckte den frågan lätt.. ha ha ha ha

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3