• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

cordorniu - men det eju det mousserande vinet jag har till min häxa här ju!

*gillar det även utan häxa, drack det för några helger sen m maken*

• MrsO

Jisses, tjejer. Här går man på lunch och ny har fylleslag...

cavadränkta tamponger... ni är ju hysteriska!

POM POM Nenne, håller tummarna för att du får gå på intervju!!! Tips från coachen: Plocka ur tampongerna ur näsan innan bara....

• viktualia

Omsan - jag har inte testat det innan... kom hit så super vi lite!

Nu är packningen för helgen klar och jag borde spurta med jobbprojekten... baaaaaa eller hur?!?!?

• Oms

jag måste verkligen jobba nu, har ju lagt upp en plan för vad jag ska hinna med men glömde bort att jag ska gå redan 15.30 för att åka m dottern till hennes pappa...

sorry men nu loggar jag ut m en rejäl

FREDAGSSKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!

trevlig helg de jag inte ser o ni andra - vi syns imorgon! den som komme först tar plats - finns det ingen plats så väntar vi på varandra där innan vi går vidare till ex gunnarsons.

jag har mobilnummer till er alla, tjingeling!

• Makens Pela

* ruskar omtöcknat på mig och blinkar i det starka ljuset*

Eeh...Vad hände? Jag prövade Nennes dricka och vaknade upp under skrivbordet! Elelr var det det där hon hade under skrivbordet kanske

Hua, vilken blandning *hick*

Äh, jag tar en till!

• Makens Pela

Skål och ha det så skoj i morgon Oms...och ni andra som ska med henne förstås!!

• viktualia

Nämen tjeeeeeeeeeeeeeeeena Pela!

Kul att se ett livstecken från dig! fniss fniss.

Själv fortsätter jag "jobba" hemifrån... alltså VEM försöker jag lura?!? Om min självdiciplin är dålig på jobbet.. vad är då den när jag sitter hemma?!?! Shit...

• Makens Pela

Jag försöker läsa Svea Rikets Lag samtidigt med Civilrätt och Processrättens grunder...vem lurar JAG? Mig själv mest tror jag....

Det var roligare att dricka allas blandningar...

• viktualia

Pela - det tröstar lite...

Här är det inte så mycket blandningar... mer ren cava efter två öl.. ha ha ha

• Makens Pela

Kul att det tröstar någon...*s*

Blandning är bra, man har något att skylla på eftersom man då inte klarar av att läsa...

(fast undrar vad chefen skulle säga om jag sa att jag inte kunde läsa det jag sagt jag skulle för jag drack busblandningar på arbetstid? )

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3