• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Hej hej!!

Jaaaa, fredag!!! Ska bli så najs med helg!! :):) Även om jag nog måste jobba lite i helgen. :(:(

Här på jobbet är det helt crazy, jag hinner inte BT:a, läsa DN eller svara på mina privata mejl. Ska det vara så här?! :o:):o:):o

:p:p:p

• Makens Pela

Nej Tellis! Så ska det inte vara! Tala med bossen din och säg att du måste faktiskt få tid till att hålla kontkat med dina bt-listvänner..

• viktualia

Fredag! Tjohooooooooooo!

Igår var jag hemifrån lägenheten 15 timmar... blärk...men jag hade kul och träffade skojiga människor igår kväll.

Nu är det fredag och jag ska officiellt sett jobba hemifrån. Vi får väl se hur mycket det blir jobbat. Måste joxa här hemma lite plus packa och ha mig. Strax före tre drar jag mot Ua!!! Äntligen!!! hi hi!

• Oms

gomorrrrroon gomorrrron gomorrron!

*japp... nilecity*

hur e läget m er denna fredag? här e det finemang! ska genast sätta igång o ch arbeta efter att ha kommit hit sent. jag o maken trivdes bättre i sängen i morse;)

vilken tid sa vi imorogn? 13.00 "pip" eller? ska vi träffas där? e jag pigg så tar jag def en promenad dit ifrån centralen men e jag sen så blir det tunnelbana, hur vill du göra Vickan?

• viktualia

Jag föreslår att vi ses där. mitt tåg kommer in 12.30 så det blir rätt lagom att ta t-banan till Skanstull och vara framme vid 13.

Sen får vi väl se hur länge vi sitter där och kacklar. Jag går gärna tillbaka mot stan sen, och shoppar lite på vägen...

Tåg hem går det hela tiden, så jag stannar så länge det är lattjo!

• Makens Pela

Puh, Processrättens grunder är inte kul att läsa. Jag känner mig som om jag gick i skolan igen och skulle läsa till prov...somnade alltid i sängen.
    Tyvärr har jag ingen säng här så snart ramlar jag väl av stolen.

• viktualia

Pela - sånt är extremt jobbigt! När man måste "plugga" något på arbetstid som är så trist att man somnar... *stackars sate*

• Makens Pela

Ja inte är det skoj inte! Att dessa böcker inte kan skrivas i en mer berättande form. Lite romanformat eller så..*S*

• nenne78

F R E D A A A A A A G ! ! ! ! !

Idag fick jag gå till jobbet eftersom jag lämnade cykeln här när vi åkte på hockey igår. 34 minuter blankt, inte så dumt. Men stressigt!

Är det fredagspub här, eller?

Fick prisuppgift på en sån där secret box...huvvaligen - då kan han ju lika gärna få åka formel 1 som jag vet att hanv erkligen skulle uippskatta.

• Makens Pela

Fredagspub! Jag är med mellan läxläsningen.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3