• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MrsO

Nenne, jag håller tummarna för dig!

Suck, nu kajkade systemet ihop... är det inte det ena så är det det andra... Får väl bli en tidig lunch då...

• viktualia

blärk.. snart dags att gå på lunchgympa.... vill INTE.. men måste faktiskt.. måste ju skärpa mig... ...

• nenne78

haha, imorogn är det FREDAG!! yei!!!!!

• viktualia

nenne - jaaaaaaaaaaaaaaaa det är så bra! och jag ska ha så SKOJ i helgen!!! hi hi hi hi hi

• nenne78

jag ska försöka hinna fixa en hel del, innan jag ska träffa några vänner på lördag kväll. P är på fiskeresa till vår fäbodstuga med en massa grabbar så jag är gräsänka.

- inhandla matta och soffbord (men jag tror jag bangar, måste spara lite pengar...)
    - fixa en bild att göra en stor tavla av (funderar på att göra en liknande den audrey hepburn-tavlan som finns på IKEA fast med en bild av oss)
    - redigera en video från en kompis möhippa (bara lite försenad, den var i juni)
    - hitta tyg och göra en sänggavel och nya gardiner
    - baka bröd
    - tvätta sofföverdraget och städa garderoben.
    - åka skidor

Jag är glad om jag hinner en punkt...

• nenne78

herregud vad klämkäck jag låter.
    HAHA! Jag tror jag hamnar i otvättad soffa med en maxburgare hela helgen...

• nenne78

måste tillägga att vi har en vit soffa som nu är grå av damm, svart av mascarafläck efter en powernap, chokladfläck efter... chokladsmaskande, samt smulor.

• MuffinsTönt

Maxhamburgare!!!
    Lyckos dig Nenne.
    Här måste man åka till Allum köpcenter för att få det. :(
    Kanske lika bra. :D

Det är vår nyår denna helg. Wiiee!!!

• MrsO

Låter som att du kommer hålla dig busy, Nenne

Själv ska jag förbereda inför resan: shoppa solkräm o annat jox på apoteket som kan behövas. Måste dessutom gå igenom garderoben o kolla om jag öht kommer i mina sommarkläder... huga, vill inte veta sanningen

• Oms

Mrs O - har helt missat vart du ska åka ngnstans?

Nenne - vilka projekt!! grejar du ens hälften av dessa inom 1 år får du pompom för det med! husliga och pysselsaker e inte min grej och jag beundrar folk som orkar:)

Vickan! du e jätteduktigt som lunchgympar! jag e själv i valet o kvalet om jag ska böraj på det med, jag menar snart börjar ju jag ju m min PT och då lär jag få träna minst 3 dgr i veckan - tills dess så tar jag det lugnt:)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3