• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Sitter här och gäspar bara. Kan inte tiden gå fortare? *gäääsp*

Har alla plötsligt blitt flitiga Lisa?

• viktualia

näee jag har spårat ur totalt. ska på möte snart... bara pladdrar strunt med kollegorna här.. ha ha

• Telemarkgrrl

Ja, jag är också (som vanligt) imponerad av Omsan och hennes make. Lite snusk på morgonen är ju härligt men på en vardag!!! :o:):o:):o:):o:):o

• viktualia

alltså.. jag skulle nog aldrig komma på idén att ha sex en vardagsmorgon... kära nån... då skulle jag ju missa bussen och allt.. näe.... men som sagt, coolt!!

• MuffinsTönt

Du/ni får vakna i ottan (a la Pela) för att hinna. :D

• Oms

Men tjejer - att det blev en sån fascination över min o makens vardagliga förehavanden;) :D

inte orkar vi med det här hela tiden heller, oftast e det dessutom väldigt stressigt på morgonen m att dottern MÅSTE upp en viss tid. men imorse skulle hon ju vara hemma och krya på sig:) så då passade vi på. fast o andra sidan nog brukar vi variera m lite mornar åd o då - speciellt då ngn av oss på kvällen innan e alldeles för trötta för att genomföra ngn typ av umgänge i öht:)

Men nog har ni väl haft lite kul på mornarna? Det e ju allmänt känt att testosteron nivåerna e som högst hos männen då och kvinnan e som mest avslappnad osv osv och vilken man vill inte ha sex på morgonen om HAN fick välja?

• Telemarkgrrl

Alltså, pratar vi *vardagsmorgnar* så är min man INTE intresserad. :D

• MuffinsTönt

Åhh! En timme kvar. Hjäääälp!!!

• Oms

Dottern e o provar på karate nu m en klasskompis så jag kan jobba lite till m gott samvete:) sitter nog till 18.00 idag innan jag går hem o lagar mat:)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3