• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MrsO

Nu tänker jag oxå dra - mot andra skiftet!

Ha en bra kväll allihop!

• Oms

så tubbies om du tar 1 glas vitt till maten ngn gång och sen tar det lungt på kvällen dricker lite vatten, kanske en kvällsmacka, tar en promenad- e du då bakis nästföljande dag? isf så ger jag mig - då e du nog allergisk mot alkohol:D:D

Muffins - Hmrph! jag e en av dem som slutar dricka INNAN det snurrar och som oxå hävdar att man kan ha minst lika kul UTAN alkohol - även om man oxå kan ha hemskt kul med! jag bjuder alltid på mig själv och står gärna i centrum nykter som full *ingen har märkt det va... ;);)* e ja onykter kan jag bli lite mer återhållsam för då kan jag inte garantera att jag gör ett lika oklanderligt uttryck *shit vad jag börjar låta som Bree i Desperate housewife*

jaja. jag har inte alltid varit så... believe me, har vunnit både öshävar tvälingar och shotbricke svepningar i mina dar *nickar instämmande åt mig själv* men det e först de senaste åren som jag har "hittat mig själv" som det så fint heter:)

• Oms

nä, nu har jag surfat en stund så nu e det dags o jobba i ngn timme till sen kör vi skiftbyte där hemma (dottern e sjuk....igen...skulle nog inte ha haft festen i helgen som var)

tjingeling

• viktualia

Vickan har landat på hemmafronten. Fattar inte att jag kan vara så trött i huvudet utan att ha ansträngt mig på jobbet.. men men.. det är väl fortfarande så att jag får vila ikapp mig för att bli på topp igen...

• viktualia

plingeling..... inget kvälls- eller nattskift i sikte... hoppas ni har det bra bruttor!

• MuffinsTönt

Konstigt att Sis inte har loggat in. Jobbat häcken av sig antar jag. Stackare!

Jag ska på restaurang imorrn. *nickar* Grabben har bokat bord på nån australiensk ställe. Nice! Ska bli mysigt. *myyys*

Va ska jag ha på mig då?Har ju itne köpt nån kjol eller nytt. Hmm...

• Oms

haha, hamnade på en sida m gamla barnprogram... mama mia vilken nostalgi kick!!!

vad säger ni om det här urvalet:

Fem myror,
    Farbror Frippes Skafferi,
    Sant & sån't,
    HAJK,
    Boktipset,
    Spöket Laban,
    Barbapappa,
    TV-piraterna,
    Sesam,
    Vilse i pankakan,
    Ville, Valle o viktor
    Jalle, Julle o Julius
    Kung Markatta etc.

va? blir man inte nostalgisk så säg?

nu ska jag titta på desperate housewife m min man (inspelat)

tjingeling!

• MuffinsTönt

Barnprogram... åhhh- vilka minnen!

Tänker på:
    Aha! sa Mark (gamla hjärnkontoret med Mark Lewengood)
    Pippi Långstrump
    Krambjörnarna
    Scobidoo (min favorit)
    Tippen (sommarprogram om två grabbar som "bor" på en soppstation nere i växjö eller närheten)

Så mågna programm... *minns*

• Sister of the Night

Gokväll tjejer! :)

Det har varit en otroligt lång dag i många bemärkelser, och en är långt ifrån slut än. Vi är ganska trötta i Sisters hushåll...
    Men jag är glad och tacksam ändå, för lillskrutten (som ni är smått bekanta med nu, "Pom-Pom-knatten" ;) ) har fått åka till doktorn igen och nu har de varit rejäla i åtgärderna, så jag hoppas att det kan bli bra nu. Då gör det inget att man är trött! :)

Har kikat igenom era samlade klokheter för dagen ;)
    Så mycket intressant ni avhandlat :o :D
    Jag tar tråden från barnprogram och framåt: Jajamensan, jag minns minsann när de lanserade "Björnes Magasin"! Det ni! ;) :)
    Nu måste jag återgå till sysslorna, ha det gott flickor!

kram, Sister.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3