• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Pela - fniss.. jag har inte aldrig varit i Sthlm i jobbet faktiskt.. ha ha.. utan det händer när mitt föreningsengagemang kräver att jag tar ledigt från jobbet och åker till Sthlm. Krångligt att förklara, men det hände några gånger förra året.

Mitt jobb gör bara att jag får åka till lagom skumma ställen som Trondheim, Gardemoen, Hofors, Kalmar, Malmö,Alingsås, Karlskrona och Lund... näpp det finns ingen röd tråd genom de orterna! Jag lovar!

• Makens Pela

Ja men Vickan då är det ju dags att du säger till arebtsgivaren att du MÅSTE till Stockholm för projektets räkning...
    Vi ställer upp som försöksdjur!

• MuffinsTönt

Var inte du i Norge nån gång oxå,Vickan? :o
    Nu har jag beställt smink!! :D:D:D för $36= ca 250kr. Då är det en massa ögonskugga-samples, foundation-samples och en borste. *nöjd och pank* :?:D

• MuffinsTönt

Aha!! Fattade inte att det ligger i Norge. :?:D Jag har dålig geografiminne,jag vet. :?

• viktualia

Pela - hm... ska fundera över saken.. ha ha... får ju veta imorgon vilka projekt som är på insegling...

• MrsO

Vill oxå ut o resa i jobbet... blir rastlös av att sitta på kontoret jämt... det är för lite action här. Men det är ingen risk att jag ska ut o resa

• viktualia

Mrs0 - onekligen är det najs med lite tjänsteresor. Kan du inte snika till dig nån liten kurs eller så?!

• MrsO

nej, det ser inte så ljust ut på den fronten...

• viktualia

trist! kanske får göra som en del i den här tråden redan gjort och andra borde (försöker) (=dvs jag) göra: byta jobb...

hur är det med drömjobbsfaktorn där du är idag?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3