• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Muffins - shoppingabstinens låter farligt!! ha ha!

Själv jobbar jag duktigt idag! Minsann!!

• MuffinsTönt

Bravo Vickan!

Jag har hakat på shoppa-smink-via-nätet-och-vänta-i-evigheter-trenden. :D

Det är asdyrt i affärer jôôôô! :(

• Oms

Jag vill hem o gosa m min make jag! känns som ett mkt roligare alternativ än att sitta här! *surar lite lagom sådär*

e väl inte helt bra ännu och det bidrar ju förstås till segheten o hvudvärken etc, men men det e bar till o bita ihop!

• Makens Pela

Vad alla ska åka utomlands helt plötsligt då *surar* Jag vill jag med!!

Nu ska jag dra mig hemåt med tåget för att sedan fortsätta på Pilates!

KRam alla

• MuffinsTönt

Äntligen klar! *puust*

Pilates? Wow! Jag provade yoga eller om det var pilates? Iaf... kände mig som en elefant av trä. :?:D

Nu ska jag gå o se om jag kan hitta ngt AHD-present.

*AHD- Alla hjärtans dag* :D
    Låter som den där kan-inte-sitta-still-syndromet. Va heter det?

• viktualia

ADHD heter det....

För egen del så skippar vi Alla hjärtans dag helt. Maken kom fram till att det var hans tur att uppvakta och jag sa att han gärna får göra det - men nån dag när det är mindre givet än just Alla hjärtans dag. Vi får väl ser hur det blir.. jag tänker inte göra en smack i alla fall.

• MuffinsTönt

Haha! Visste du skulle svara på det. Även om alla andra kan det oxå så är det ngt som gör att JUST Vickan ska svara på såna viktiga grejer. :D:D:D

• viktualia

*fnitter*

jag har lite erfarenhet av att vara scoutledare åt personer med ADHD....

• Oms

ja alla hjärtans dag eller AHD * en förkortning!! - jag ääääälskar förkortningar ju!!* e ngt som jag tror att vi hoppar oxå, ser inte poängen m det riktigt så vi kan lika gärna fira vår kärlek ngn annan dag:) gärna en helg om man nu ska "fira" ngt...

nu går jag hem, har lite svårt för att gå tidigt men känner att jag itne orkar mer idag, så då får det va!

syns imorgon girls ska nämligen slappa, läsa bok o kolla på tv ikväll *samt hämta dottern hos kompis, göra läxor, laga mat, tjata på dottern, planera m maken om hans syster resa hit, rigna lite vänner o jaa... ser redan nu att boken och slappandet får stå åt sidan... men imorgon:) DÅ...;)*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3