• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

nääe det blev en uns kakao, lite lite socker och en skvätt baileys och lite whisky... MUMS!!!!!

• MuffinsTönt

Hej!
    Jag är bakis. :( Mår asdåligt och måste städa. Vi var på restaurang o sen gick vi hem till dem för att ta ETT glas vin. *hrm* Det blev alldeles för mkt för lilla muffinsen. Blää... Jag ska alltid dricka mer än jag tål. K´änner mig som en fjortis. Hahaha!

• Makens Pela

Hallå flickor!

Kul att se dig igen Majsis! Och Tellis med.
    Välkommen O:et! Kul att inte vara "den som kom in sist" längre *ler*

Här har helgern gått i slapphetens tecken. Lite städning och nån kort promenad samt lite svärfarspåhälsning har det blivit men annars en helg med god mat och RÖTT VIN. Attans Vickan som fick mig så sugen, jag var tvungen att dricka (? ) två dagar på raken ju..*S*

Hoppas kalaset blev bra Oms och att lilltjejen orkade med sina kamrater-

Jobba inte ihjäl dig Majasan nu, tänk på att vi finns också!

Kram alla, ses förhoppningsvis en sväng i morgon också!

• viktualia

tjoo

långpromenad i solskenet, renovering av två trasiga halsband och en massa slöande tillsammans med maken! myyyyyyyyyyyss!

helg är bra!!

• MuffinsTönt

Tjohej!
    Datorn verkar fungera igen. Var tvungen att konfiguera den igen. Nu är alla mina filer och bilder borta med vinden. Bläää...

Iaf.. har städat arslet av mig medan bakfyllan varit på G. Blää igen. ¨

Annars är det bra! :?

• Oms

vi överlevde gårdagen... de första kom redan kl 14 *för att hjälpa till* och sen kl 16.30 smällde det till. totalt 7 galna 10-11-åringar var på plats... shit pommesfrites säger jag bara - vilket liv...

dottern förkylning var "på hold" och kom tillbaka när sista tjejen gick ca 20.45...

de skrattade o skrek, och tjafsade o varierade sminktips m kull o kurrragömma...haha, snacka om att pendla mellan att vara stor o liten... kan inte vara lätt i den åldern.

idag har vi varit hos min bror vars son fyllde 18 - herregud han e verkligen 18 år, lite lagom skäggig, 180 lång och m flickvän sen 2 år tillbaka... jag minns när jag var barnvakt till honom som bebis... vart har åren tagit vägen???

nu e vi hemma igen och har spelat lite sälskapsspel jag o dotra (maken jobbar idag) och nu ska jag logga ut och städa lite o äta middag - ha det!

• viktualia

Omsan - tjejmiddag med 11 åringar.. jag blir matt bara vid tanken.. ha ha ha ha.. Men å andra sidan är de ju för goa... så grattis till att evenemanget är över.

Här råder tvärlugn. Helgen började med att JAG var hur trött som helst och vi la ner planerna på att åka slalom. NU är det maken som har halvsovit hela dagen.. hm... han jobbar nog rätt hårt han med....

• Sister of the Night

Tja brudar!

Sis är seg som en lyckad maräng och drar sig för att göra något annat (läs vettigare) än att ligga uppkurad i soffan och sörpla kaffe och smaska kaka. Allt med datorn i när givetvis :D

Haha, och vad hittar man här då? Allt ifrån klassiska bakfyllor till mer avancerade "dagen-efter-partyt", till övriga medlemmar i Sis'"Slöa Söndagkompani" *fniss!*

(Är det någon som minns "Sköna Söndag" förresten? med Malena Ivarsson och så nån programledare som tog upp en massa saker? Gick i slutet av80-talet på TV...)

Se där, så fick jag en chans att försöka locka er till nostalgiska tillbakablickar igen!! :D

Uuuh, är så seg. Fast jag inte druckit något alkoholhaltigt alls :o
    Tvärtom, vi köpte alkoholfri öl till helgen. Väldigt festligt var att sambon blev ombedd att visa leg då.
    "Visst kan du få se det," sa sambon, och fortsatte lite frågande "men denna är alkoholfri."
    (Tilläggas kan att sambon med god marginal passerat trettioårsstrecket... :D :D :D)

PS. Ölen var god :) DS.

• Sister of the Night

*med datorn i KNÄT såklart!
    Vissa felskrivningar övergår faktiskt mitt förstånd! *skrattar*

• MuffinsTönt

Hej Sis!

Va heter ölet? Jag ska nog hålla mig till alkoholfri i framtiden. :?

Själv håller jag på och köper nytt smink. :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3