• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

*räcker Vickan lite av den gamla moroten*

• viktualia

Sis - allvarligt talat har jag dålig koll på vad som knäcker magskrället.. mer än kaffe... och det har jag inte konsumerat några mängder av idag... så jag vet inte... blir bara så TRÖTT!!!!!!

• viktualia

fnitter.. jag tar inte emot nån morot.. är allergisk. ha ha....

men tack för omtanken.. ha ha

• Sister of the Night

Kaffe låter ju troligt.
    I mitt fall kan även överkonsumtion av fett och socker också vara en bov i dramat (och fett och socker råkar ingå i "Sisters favourites". Taskigt nog!! :D)

För att inte tala om STRESS.

Minsta lilla stress såkan magen få tokryck och kräva inlåsning på närmasta toalett.

Jaja, inte så trevlig läsning kanske... :)

• Sister of the Night

Ok, jag är också på väg att smita. Krya på dig Vicks!!

Vi hörs senare, giiiiirls :) ;)

• Telemarkgrrl

Hmm, har jag sagt välkommen till MrsO?! Jag vet banne mig inte, men välkommen på dig! Alltid roligt med nya tillskott. :)

Om smörgåstårta måste jag säga att jag håller med er bägge två. Sån där köpestårta gillar jag inte. Alldeles för mycket majonäs och leverpastej, urk. Men min mammas hemmagjorda!!!! Mmmmmmmmmmmums!!!

Här ska det bli fläskfile, tzatziki och sallad ikväll. Och choklad till dessert. Åh, kan inte lilla gubben komma hem snart?

• Oms

tja girls!

kikar in en snabbbis utan att ha läst vad ni har skrivit sen sist.

är hemma o vabbar idag - dottern e inte bra o inte jag heller men det lullar på:)

har storkok på spisen - benachin Gambias nationlmat - mkt mkt gott!

dotter städar rummet och vi har förberett lekar för morgondagens tjejmiddag.

kikar kanske in en sväng imorgon om tid finnes, ikväll e det tv kväll m familjen:)

tjingeling o trevlig helg på er alla!!

och förresten - semlorna var jättegoda;)!

• viktualia

tjo!

det var tydligen en kort sväng av puckomage... för nu är det lugnt och smörgåstårtan har passerat ner i magen. Fyllning? I det ena lagret en mix av mögelost och päron och i det andra kesella, rökt skinka och pepparrot. Garnerat med sallad, gurka, sharon och skinka!
    Serverat med halvtorr cider... maken tror fortfarande på skidåkning imorgon....

• Sister of the Night

Tellis

chokladdessert, mums... :) :) :)
    I vilken form? Bara choklad till kaffe, chokladglass eller -kaka eller vad? *dreglar vilt och inväntar svar* :D

Oms

Oj, hoppas ni hinner komma i form inför lilltjejens party då! Typiskt att bli hängig inför en begivenhet som hon sett fram emot så länge...!
    Men säg något som inte en rejäl cocktail av Echinagard kan slå ut... :D :D :D ;) :D

Vicks

Åh vad mums det lät! :) Här blir det semlor till dessert *myser över hela ansiktet* :D :D :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3