• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MrsO

ålder: inte riktigt 30
    sysselsättning: inköp/exportförsäljning kan man väl säga...
    landsände: Mälardalen
    skostorlek: 37,5
    längd: 164 om jag sträcker på mig
    djur: ja
    status på bröllopsfronten: gift sen lääänge... (aug 05)

• viktualia

Muffins - sånt kan bli jobbig i längden.. hur elitistiskt det än kan låta så finns det en poäng i att bete sig hyfsat korrekt.. man kommer längre då...

MrsO - då är du härmed upptagen i vår galna skara!!!

• viktualia

fick just ett korrekturmanus på 160 sidor att läsa... *skyndar mig*

För sen får jag gå hem!!!

• MuffinsTönt

Hmm...
    Hur bör man bete sig bland folk? :?
    Jag kanske gjorde nån pinsam grej ibland men inte så hemsk. Hmm... Nu blir jag mkt fundersam

• MrsO

Allt beror ju på sammanhanget...

Vad låååångsamt den här dagen går... ska den aldrig ta slut??? Vill ha helg NU!

• Sister of the Night

Gomorron girls, och välkommen MrsO! :)

åh, pinsamma människor... Vem har inte såna på nära håll? :D
    En ytlig bekantskap informerade häromdagen mig och alla som ville höra på om att min tröja var det absolut rysligaste han sett på länge ("En sååååån kan du väl ändå inte ha på dig???") (säger farbrorn med inte alltför tilltalande skrynkelskjortor).
    Det är ju onekligen rätt pinsamt gjort kan jag tycka, eftersom att man av god hyfs inte ställer sig och meddelar en sån sak.
    Vidhåller min vanliga inställning; säg nåt snällt eller håll tyst!
    Alla är inte intresserade av att höra på negativ, opåkallad kritik.
    "Tyst min mun så får du socker", ungefär :D

Apropå Anna Nicole Smith; jo, jag såg det på Sverige.nu igår, och reaktionen är att det är verkligen sorgligt för babyns del. Tänk er själva, hela världen känner till (och pekar i vissa fall finger) mot barnets mor. Men barnet själv kommer aldrig att ha några som helst minnen av denna mamma. Jag tycke det är JÄTTESORGLIGT!
    Vad man än tycker omAnnans eskapader så kan ingenting ändra på att hon burit liv under sitt hjärta.

Idag ska jag och sambon festa loss med semlor. Eller nåt. *myser*
    Har undvikit att fika hela veckan (starkt jobbat om man är godisgrisar) men nu ärdet helg och på helgerna tar kroppen inte upp lka mycket energi från onödiga sötsaker!
    Eller...? :o :o :o :D

• Sister of the Night

Blinksmiley = slutparentes!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3