• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MrsO

Instämmer, Sis. Såna kommentarer kan man behålla för sig själv, de gör ingen nytta alls. Men en del människor tycker att det är deras livsuppgift att upplysa alla om deras helt ärliga uppfattning om allt och alla.

Själv är jag (som vanligt) extremt chokladsugen... försöker hålla kvar mig själv i kontorsstolen för att inte knalla bort till godisautomaten!

• Sister of the Night

Vicks

Yeah, right! :) :) :) Why not?! :D
    *ser lite lysten ut här i soffan*

MrsO

Du har helt klart förstått det där! :)
    Japp, exakt vad jag menar. Förstår inte vad det är med somliga...? :o

Hursomhelst, bra koll på vad som är lyckat att smaska i sig verkar du också ha :D
    Choklaaaaaaaad.... Ggglllllrrrrr.... *Sis låter som Homer Simpsons*

• MrsO

MrsO är mkt förtjust i mat- visst är choklad mat??? Däremot gillar jag varken semlor eller smörgåstårta. VA??? säger alla... smörgåstårta som är så gott! När det ska firas på jobbet blir det alltid smörgåstårta o alla jublar utom jag och alla ser lika frågande ut varje gång...

• Sister of the Night

MrsO

Choklad är mat, det är jag beredd att skriva under på :D
    Och även medicin, enligt nyare rön! *nickar ivrigt*

Dock ääälskar jag smörgåstårta, tyvärr brukar det oftast vara nermalda skinkor i den :(
    Sååå irriterande, jag menar,lägg skinkeländet i skivor så kan vegosyrran peta undan dem! men inte då, bara för att jäklas så blandar de ut skinksmulet med goda smeten... Buhuuuu... :( :( :(

• Sister of the Night

*gnager frustrerat på en gammal morot*

• viktualia

snaablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

där kraschade min mage... ååååå vad trött jag blir...

pest och pina.

nu drar jag hemåt och så får vi se om jag ids göra nån smaskig smörgåstårta eller inte... första utmaningen blir nog att åka buss hem.... *tröttsamt*

• Sister of the Night

Just ja, Vicks.
    Du med din allt annat än hyggliga mage, hur grejar du "tunga" rätter som smörgåstårta?

(Har själv strul med stomiken ibland, och då brukar inte tung mat med majonnäs och grejer vara nån direkt hit...)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3