• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

smiter in en stund... shit vad vi e förkylda - dotternhostar som ett ånglokomotiv och själv måste jag snyta mig minst var 15 min... suck!

MEN... vi mår BRA och vi e laddade för tjejmiddagen och lekaran och maten o allt, ska snart gå o handla det sista:)

och jag måste ju då självklart handal lite chokladmat;) för mat måste man ha;)

ang Anna NS - så tycker jag inte bara synd om dottern utan även om henne själv som har levt ett sånt fruktansvärt liv. det har varit såmkt och jag tror inte hon har varit lycklig ånga gånger av sitt liv. jag tycker det är jättetragiskt alltihop!

kram tjejer!

• Sister of the Night

Muffin

:( Vad tråkigt! Hoppas du får ordning på dataapparaten snart!
    Tills vidare får du väl trösta dig med semlor :) Det skulle jag ha gjort ;)
    Kram!

Omsis

Jag har just funderat på hur 17 ni skulle ro iland festen när ni är så hängiga! :o
    Men ni verkar ju vra ena riktiga partylejon :D som inte bangar för lite hosta! *s*

Hoppas det blir skojigt! :)

Japp, choklad är, som redan konstaterats MAT :D
    Jag köpte nya "PS!" igår, -ni vet, livscoachingtidningen- och däri kunde man läsa om chokladens förträffliga nyttoverkan *ler belåtet* Fast det gällde iofs 70%-ig och 2 bitar /dag...
    Men ändå! :) :) :) :) :)

Håller helt klart med om Nicole Smith-analysen...
    Jag tycker det stinker lite när folk har den här "skyll sig själv"-mentaliteten.
    Visst, alla är ansvariga för sina egna liv, och hon har ju någonstans gjort val som lett henne dit hon var.
    Men det är ingen anledning för omvärlden att stå med belåtna "tänk, vi är då bättre i alla fall"-flinet och kasta skit.

Sen är det ju ingen människa som vet hur hon egentligen trivdes med sig själv; kändisskap och pengar är knappast någon garanti för ett lyckligt liv (även om man i svaga stunder kan inbilla sig det ;) :D)

Nä, mer respekt, och det även till dem som befinner sig utanför "normalitetsramarna", så blir världen lite vackrare för alla att leva i.

• viktualia

vickan glider förbi

jag lyckades övertyga maken om att inte åka skidor idag, han ska enligt plan A åka med sin bror nästa helg när jag träffar er bland annat. bra lösning. jag är TOKSEG och orkar inte HA mig en massa.

MEN solen strålar ju från klarblå himmel så efter en förmiddag med idogt putsande på lägenheten ska vi dra iväg på promenad strax.

sköt om er!

• Jamsan

Hej brudar!

Man skäms ju nästan för att kliva in i tråden nu efter så lång tid. Har jobbat en vecka nu, 12 timmar om dan och ca 10 min lunch, inte så normalt jag vet!!!!
    På kvällarna har jag varit sååå slut. Har iaf börjat landa lite i mina nya arbetsuppgifter. men från att skött om 1 företags ekonomi till att nu sköta om 13 st är sjuuuukt galet, men kul faktiskt!
    Har träffat många kunder och precis alla kommer med fikabröd och semlor HELA tiden.
    Slutsats: jag kommer bli fet

Hur är det med alla här då??? Känns trist att inte kunna vara med här som förut Men jag vill bara säga att jag tänker på alla kära trådisar och jag har inte försvunnit. Ska läsa lite om vad ni babblat om på sistone..

PUSS

Vi ses snart igen!!

• viktualia

Åååå hej på dig Majsis!!!

Skoj att se dig! Akta så du inte jobbar ihjäl dig gumman!

Och så måste du vara med på vår tråddate nästa lördag (17/2)!! Lunch på stan nånstans!

*kram kram*

• Telemarkgrrl

Majsan! Hej sötnos!! Skönt att höra från dig och vad kul att du verkar trivas så bra på jobbet!! Och jag är så nyfiken att jag kan dö på vilken kändis du var ute och lunchade med i förra veckan, kan du inte viska och berätta?!?! :):)

Jag har nyss kommit hem efter att ha varit på konstmässan i Sollentuna med svärfar och hans sambo. Uuuuj vad det finns fin konst och vad det finns ful konst!

• Telemarkgrrl

Heeej Vickan! Här är jag! Håller på och surfar runt och drömmer om sommarens semester. :)

• viktualia

Stubben - jag grubblar över vilken typ av sprit jag ska hälla i glassdrinken... vaniljglass och lite jordgubbar!

• Telemarkgrrl

Vickan - champagne of course! :D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3