• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Omsan - du får nog vänta tills programmet laddats ner.

Kanske kan man öppna pdf-filer i Publischer?!?! hm.. värt ett försök!

hm... jag har nog missat om det finns miljömärkt smink.. ska ge mig ut i cybern sen sista sväng för kvällen...

• viktualia

näpp... inget smink finns märkt med svenska miljömärkningar....

jaja.. dags att sova och ladda om för en ny vecka!

*kram på alla*

• Telemarkgrrl

Go morron go morron!

Åh man känner ju i hela kroppen att den är gjord för att ha det som igår, lång frukost i pyjamas, skidåkning på tv, promenad i solskenet och sen en bra bok resten av dan. Det kan bara inte vara meningen att man ska sitta och häcka på ett kontor framför en dator hela dagarna?!

Sis - "...vegetera i ölutbudet..." Hahaha, var det en undermedveten eller medveten felskrivning? :):)

• MuffinsTönt

Morrn brudar!
    Måndag och en ny vecka. Hmmm....

På onsdag är det valentine´s day. Yippie? :?

• Makens Pela

God morgon girlisar!

Jag håller med dig Tubbies! Kroppen är inte skapt att sitta och häcka framför en dator!

See yaa!

• MrsO

Godmorgon tjejer!

Låter som att ni haft en bra helg med slappande o tjejparty (blev alldeles svettig av att bara läsa). Jag har jobbat (läs i makens firma = ej avlönat) hela helgen. Det enda vi orkade med var att bjuda över ett kompispar på hemgjord pizza och schlager.

Känner mig inte laddad för en ny arbetsvecka... men, men - det är bara att bryta ihop och gå vidare

• viktualia

Moooorning girls!

Vickan har landat på jobbstolen. Ljuvligt med helg! För första gången på länge känns det ok att det är måndag.

MrsO - vad har din make för typ av företag? *nyfiken*

• MrsO

Hmmm... lite knepigt att svara på och samtidigt behålla anonymiteten... han har en butik.

• viktualia

Åhå.. jag ska inte tvinga dig ur anonymitetens dimmor... men svaret butik räcker väl... det lät tungt att först jobba en hel vecka på ditt jobb och sedan hjälpa honom i butiken... När vilar du/ni?!?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3