• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

dags för hemgång... har utan större gnat fått chefen att förstå att jag väldigt snart är sysslolös och behöver nytt projekt - ni vet konsulter måste ju få nya projekt när det gamla tar slut. och det lät som att det gick att lösa.... vi ska ha möte på onsdag och prata framtid! bra bra bra!

Vickan ska hem och pussas NU!!!

• MrsO

Ååååh, så skönt det var att bli knådad och ompysslad - känner mig som en ny människa

Nu blir det thaimat. Mums!

• viktualia

pip

hann plocka upp ett paket från ellos på vägen hem. 2 rätt av 3 möjliga. irriterande värre!! jag som ville ha en ny kavaj men den var varken snygg eller passade i storlek... *blärk*

• Telemarkgrrl

Hej o hoj!

Har funderat lite på AHD-presenter idag. En sak som jag skulle kunna köpa är en sån där stegräknare, vi har pratat om det nån gång att det vore intressant att se hur långt (kort) man går om dagarna. Men hur kul är en sån i längden egentligen? Är det inte bara en pryl som man använder en eller två gånger och sen blir den liggande i nån låda? Nån som har testat en?

Men Vickan, 2 av 3 var väl jättebra?! Sist skickade jag tillbaka 7 av 7 grejer till La Redoute. :D

• viktualia

Telestubben - heeeeeeeeeeeeeeeej!

problemet var att den som jag ska skicka tillbaka var den jag suktade mest efter... en prisvärd kavaj i sammetsimitation av något slag och i MIN storlek.. hm.... att det ska vara så svårt...

stegräknare - faktiskt ganska skojig grej som många av mina polare använt. varför inte testa?!?

• Telemarkgrrl

Vickan

Nä, vad synd att det var just kavajen du hoppades mest på!

Och du förlåt att jag inte hann prata på MSN idag! Vi har ett bråttombråttomjobb just nu som är helt galet! :[

• Telemarkgrrl

Suck, nu måste jag lämna ifrån mig datorn till maken. Jaha, vad ska jag göra då då? Har precis läst ut en bok och orkar inte börja med en ny och har ingen lust att glo på tv. Man kanske skulle gå och lägga sig, det är ju så underbart skönt?! :):):)

• viktualia

Telestubben - det är helt lugnt. jag fick lite å göra jag med...

gå och lägga sig.. hm... undrar om jag ska lura med mig maken mot sänghalmen.. hm... fniss

• Sister of the Night

*Soundtracket från Rosa Pantern hörs i bakgrunden*

Hej där... This is the Nightskift speaking!

Ville bara säga att Sister ääälskar Alla Hjärtans Dag (eller ADHD-dagen som den galna tråden lyckades döpa den till :D)

Det kommer att bli galet knaggligt imorgon, så jag kan inte vara länge.
    Måste avvika nu.

Schhhhhh....!

*försvinner ut ur tråden till soundtracket*

• Telemarkgrrl

Mors mors!

Nä, jag gick inte och la mig igår som jag borde gjort. Är hur trött som helst och har massor att göra på jobbet. *gäsp*

Vickis, såg du den andra tråden som vi har pratat om?! (Inte grav-tråden) Heeeeeeeeeelt otroligt och stackars stackars tjej!

:p:p:p

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3