• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

tjingeling girls! jag har faktiskt jobbat sen 8.00 så det så *sagt m Stina i saltkråkan röst*

tråden ni pratar om har jag följt från scratch mer eller mindre men måste säga att jag inte minns den berörda så särskilt mkt, hemskt är det i vilket fall som helst!

Nenne - vi pratar lunch alt fika dagtid på lördag, kanske runt 13-14 ngt sånt? jag som e sååå pank går helst på en fika, e lite sugen på chaithe det var ett tag sen jag drack det.

Tubbies - har du löst helgen m städning o handling? kan du följa med oss på lördag i några timmar?

och tjejer vet ni en sak *nu var det tjorven* jag e tok kär i min man, så härligt att man bara blir mer kär för var dag! jag längtar till kvällen då alla bestyr e klara och hans basket e slut dvs runt 22.30 då vi kan sätta oss i soffan och bara vara och kolla på lite tv fram till 00.30 då det e dags o gå o lägga sig.

• viktualia

Omsan - skoj att se dig här! Jag skulle precis säga att jag också är pank.. men jag får nog ta och knipa käft. Kollade kontot och det var faktiskt ingen fara.. jag kan härja vidare genom tillvaron ett tag till.

Hur länge får jag leka med dig då? *sagt med lämplig Viktualiaröst* Lite shoppingssällskap kanske?! *viftar med ögonfransarna*

Vi måste ju få ordning på Snartis och Majsan också. .man kanske skulle maila dem för att nå dem?!

Fika på nåt najs ställe vid 13-tiden.

• Makens Pela

Men flickor! Kan ni inte träffas en vardag. Ta ledig en dag och kom till Stockholm så jag också kan vra med...*ler*

För jag VILL verkligen inte åka till Stora staden även på helgen!

Hur orkar du Oms, sitta uppe till sent och sedan arbeta dagen därpå??
    Jag orkar ju kanpp vara vaken så sent på helgen!

• viktualia

Pela - ett stalltips är att Omsan går upp senare än oss pendlare och dessutom har hon 5 min till jobbet.... avis? jag? näääääääeeeeejooooooooooooo

• Makens Pela

Ja, det är ju sant...men jag skulle nog inte orka ändå...eller jo, jag vet ju hur jag var när jag hade 10 min "resväg" till jobbet. Suck, det var tider det!

• Oms

vickan - mig får man leka med mellan 12-16 ungefär *lite hit o dit beroende på* dock kan jag på en gång säga att INTE före 12 - mina barnfria helger är heliga och det är då jag får sova lite längre och nu på sön så ska jag upp tidigt o baka inför "släktkalaset".

Pela - visst vill vi leka med dig oxå! jag kan vardagar med så jag bor i stan men det blir svårare för "utomsocknes"

kl 07.00 ringer kl mån.-fre maken går upp 07.15, jag brukar hasa mig upp ca 07.20 och jaga igång dottern m allt vad det innebär. maken går ca 07.40 hemifrån och dottern 08.00 och jag oftast kl 08.20.

• Oms

Pelan - jag orkar nu... sen när jag e gammal kommer jag säkert lägga mig tidigt om kvällarna - eller nja min mamma blir 68 iår och hon gårr ff inte o lägger sig före 23.30-00.30 så e jag som hon så lär jag väl aldrig ändra mig:)

men säg att jag sover 6 timmar på vadagsnätterna och 10-11 timmar på helgnätterna så blir det i ca snitt 7.5 h/natt - vilket e helt normalt för min ålder.

• viktualia

Pela - det händer faktiskt att jag är i Sthlm på vardagar, men just nu finns inte något sådant projekt inplanerat.

Omsan - låter bra. Jag ska ju släpa mig in från Ua och lär inte orka åka speciellt tidigt.

• Makens Pela

Vickan, vi får starta ett projekt ihop för oss BT-lister eller hur. Sånt måste väl våra arbetsgivare gå med på?

Oms, du sover m a o ifatt lite på helgerna. Jag vaknar ju lika tidigt..nåja inte riktigt.. som på vardagarna så fler timmar tror jag inte att jag sover på helgerna, tyvärr. Det vore nog skönt. I morse vaknade jag av mig själv 04.00 och då gick jag upp...knäpp eller?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3