• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Omsan.. bara för det måste min mail krångla... ja ja.. livet är ju ett stort bök....

• Oms

muffins - man behöver inte bli bakis... pröva olika metoder varje gång du dricker och så ser du snart ett mönster...

hade det m mängden alkohol att göra eller var det fel middag innan? för lite vatten? var du förkyld? hade du mens? har du blandat sprit o öl alt rött o vitt vin? kan du dricka söta drinkar eller kanske bara syrliga? ska du äta innan du lägger dig? sover du för varmt?

jag har genom att analysera mig själv kommit fram till vad som gör mig bakis och vad jag kan dricka kvällen innan och sen gå o jobba dagen efter utan påverkan tex.

låter såå tråkigt fast o andra sidan så försvinner inga helger pga att man e bakis! och man kan dricka det kan m gott samvete och oxå njuta av det för man VET att man inte kommer att må dåligt dagen därpå:)

idag dricker jag inte så mkt men jag vet ändå vad jag kan dricka om jag verkligen vill för att ff må bra när jag vaknar.

• viktualia

Omsan - sådana seriösa projekt har jag också haft för mig.. går över gränsen ibland men vet med mig det då också...

• Makens Pela

Jag är precis lika. Vet vad jag kan dricka och vad jag ska äta innan mm. Dock, på lördag kommer det bli helt fel och jag vet det redan innan men vissa gånger så är det så...*s*
    Men jag har också nått att skylla på på söndag, jag kan ligga och dröna hela dagen!! Nästan så jag ser fram emot det...bara det inte blir så illa så jag får migrän men det ska jag ialla fall försöka undvika...

• Snart så....

ska kolla mailen när jag kommer hem, kan inte göra det på jobbet.

• viktualia

Omsan och Snartis - nu kom jag in på mailen. Och det lät bra.. men ni som har tidspress får väl avgöra tidpunkt.

• Makens Pela

Blä, min hjärna har tagit ledig resten av eftermiddagen känner jag...är det någon som har en att låna?

• viktualia

Pela - näee men ska vi ta en sup tillsammans.. här händer det nada... urk... drar nog hem snart!

• MrsO

en sup låter bra... det blev en hysteriskt seeeeg eftermiddag... kan behöva ngt uppiggande

• Makens Pela

Ja, det gör vi tycker jag..tar en sup alltså! *schkååål*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3