• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Haha! Snacka man med Pela så är ottan vid 3 va? ;):D

Det är inte Flamingo. Utan ngt med Beef. Ligger vid järntorget.
    Hatar mig själv som bara kommer ihåg hälften av allting. :D

• viktualia

Muffins... *fnittrar* jag skrev dancing dingo.. inget med flamingo.. snurrnissa!!! ha ha... Lät mysigt i alla fall!

Maken och jag har kommit fram till att inte fira alla hjärtans dag. Och att det är HANS tur att uppvakta MIG, men nån annan dag... *spännande*

• Snart så....

Vickan & Omsan, förslaget på mailen var jättebra :)
    Nära och enkelt för mig. Visst är det cafet som ligger precis innan bron?

• MuffinsTönt

Hahaha! Jag läste dingo. Men tänkte att du har skrivt fel. "Flamingo måste hon menat." :o:D:D:D

Så kan det gå när muffin är inte koncentrerad. :D:?

Nu ska jag dra till skolan. jag vet verkligen inte vad jag gör där. Irrar runt och stör folk. Inte alltid men ofta. :?

• Makens Pela

Precis, ottan är vid 3....*s*

• viktualia

Pela... gränsen för ottan i min värld går nog vid 4.30 - 5.00...

Snartis - Götgatan 99 var adressen kollade jag upp

• Snart så....

Vickan, det var där jag trodde det låg :)

få spana in korten på er så jag känner igen er :D Jag har numera mörkbrunt hår och ej som på bilden ni sett

• MrsO

Vi har oxå bestämt att inte fira Alla hjärtans dag. Dels för att jag ska ut med jobbet ikväll, dels för att jag tycker att dagen är lite väl kommersiell, dels för att vi tycker att vi kan göra ngt roligare för de pengarna på resan. Och, som Vickan säger, det är ju roligare att bli uppvaktad nån annan dag när det inte är lika förväntat.

• Snart så....

Vi kommer nog inte heller göra något speciellt idag, både sambon och jag är lite småsjuka.
    Ska nog iallafall köpa något gott till middag.

• viktualia

Snartis - har du fått adressen till min hemsida?! Där finns det mer vanliga kort på mig.

MrsO - jag måste säga att Alla hjärtans dag var skojigare när jag var singel och framförallt när jag gick på gymnasiet. Jag skrev väl i nån enkät här i tråden om Uppsalas gymnasieskolors "skicka-rosor-till-folk-på-alla-skolor" -projekt?! DET var skoj. Men nu när man är gift?!?! näe.... Vi firade ju 6 år tillsammans för en månad sedan tex.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3