• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Skål!!!!

Snart dags att pallra sig mot bussen.... ELLER?!? borde jag sköta mig och jobba en timme till?!? hm..... svåris!

• Makens Pela

Nej, vi åker hem...jag kände av den där supen direkt så jag tror jag går till tåget nu...

• Makens Pela

Jag går nu ja...skål på er så hörs vi sen eller i morogn!

Kram

• viktualia

Pela.. hm... kanske det... har en annan rumskompis just nu och jag bara stör henne ändå.. ha ha...

VIckan: Babbel babbel babbel babbel...

Kollegan: åååå jag har ångest jag måste jobba

Vickan: kackel babbel fniss...

• viktualia

jag drar... ids inte stanna och störa kollegan.. får väl sussa i soffan hemma istället...

• MuffinsTönt

Åhh! Drar alla nu eller? Jag har 1½ timme kvar. Ska nog koncentrera mig... :?

• Telemarkgrrl

Hahahaaaa, vi har pratat om det här förut flera gånger och jag säger det igen: För en del (läs: Telis) så spelar det ingen som helst roll vad dom äter innan, under eller efter alkoholintaget. Mängden eller sorten alkohol (eller vatten) spelar inte heller någon roll -- man blir bakfull ändå. Lita på mig, been there, done that.

• MuffinsTönt

Mitt problem är nog för mkt ngd alkohol under kort tid. Tex 2 glas vin på en timme= snurr i pannan. Dricker jag mer efter det=bakis. :?

Håller jag mig till cider eller ett glas vin då är det ok. ELler sluta dricka när det snurrar. :D
    Men vem gör det? :?

Give med five Tellis!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3