• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Nu är jag nyfiken på vilken tråd ni menar. Ska försöka lista ut det. :D

• viktualia

MrO - det handlar om en tråd där en person nyligen berättade att hennes karl gjort slut på morgonen innan bröllopet... mer säger jag inte... *vill inte riktigt avslöja smygläsandet*

Nenne - jaha... åååå vad dålig jag är på att gissa.. ha ha ha ha.. det är klart att det var SNUSK inblandat.. ha ha

Planen är: tråddejt i Sthlm vid lunchtid på lördag.

• MuffinsTönt

Det är mörklila. och han har en kastanjebrun gore-tex jacka. och en annan svart gore-tex jacka. Han klär sig endast i jeans och t-shirt. Med nån tjock tröja över. Inte ofta skjorta eller kofta.

jag ska nog kolla in hans kläder ikväll. :D

Nenne
    Jag gillar ditt förslag. Ska vidarebeforda det till min grabb och se om han gillar det också?;):D

• nenne78

muffins
    hahaha jag tror han inte kommer att misstycka.

• MuffinsTönt

Frågan är om jag vågar framföra det. Så pryd som jag är.:?:?

• nenne78

haha köp den själv och CHOCKA honom! Jag använder tåkenadära stavar enbart i sällskap med honom så han är inte alls avis.

• nenne78

jag hittar verkligen inte den tråden ni snackar om. Hinta!

• viktualia

nenne... den har ett helt annat tema egentligen... är en av BTs stadiga hängtrådar...

• nenne78

*letar febrilt*
    näe..jag fattar inte... Nu låter jag som en hyena på jakt efter andras olycka att gotta mig i men så är det inte. Bara lite.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3