• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

jag e oxå här... m huvudvärk och NOLL motivation trots en underbar morgonpromenad i härlig miljö...

har otroligt mkt att göra och ska försöka koma igång - kikar in runt lunch, speciellt då chefen har lunch...jag sitter ju rummet brevid honom och han stolpar in titt som tätt...

tjingeling!

• MuffinsTönt

Åhh! Det är en sak som gnager mig. Handlar om relation och grej med en annan person. Hur ska man prata förstånd med en som sätter sig på tvären? *suuck*

• MrsO

Vickan - alldeles för sällan. Jag är dessutom ofta där på kvällarna efter att ha gjort mina 8 timmar här. Men sånt är livet som egen företagare... det har ju många fördelar oxå.

Men i em ska vi på dagspa - det ska bli underbart att få slappna av och bli ompysslad!

• nenne78

hej flickor!!!
    länge sen sist...

En annan har haft häcken full hela helgen (ja inte bara av stock då). vi hann
    baka hallonmuffins och ost/skinkgifflar och gå på bio på fredagen.
    Lördagen startade vi tidigt med att sticka till Högbo för att äta hotellfrukost och sen dra norrut mot de kalla skogarna för en mils skidåkning i det otroligt vackra vädret. Som tur var steg graderna så att det inte var -22 som iHögbo utan snarare -8. Men rör man på sig blir man varm. Dock orkade vi inte äta matsäcken i skogen efter den mastiga frukosten utan den intogs framför skidskyttet på TVn hemma. Alldeles innan vi sov i 2 timmar och sen var det mörkt. Vi hade ju tänkt leka riktiga svenssons och äta gott och dricka grogg framför melodifestivalen men vi hann inte bli klara med maten förrän allt var över.
    Igår städade vi och åkte till IKEA mm handlade en hel del kläder (weeh!) och tittade på en innebandymatch som en kompis spelade.

idag skiner solen och jag önskar att jag var ledig. Mer semester åt folket! Fast jag har ju bara 5 veckor kvar till THAILAND! *långnäsa*

• viktualia

MrsO - jag har nog lite svårt att förstå fördelarna med att vara egenföretagare om man har butik.. men jag trivs ju så strålande som anställd... som lämnar jobbet på jobbet och har alla helger lediga och utan problem kan ta ut mina 31 semesterdagar...

Nenne - lät som en jättemysig helg!!!

• MrsO

Vickan, rent ekonomiskt finns det en hel del fördelar. Tidsmässigt finns det inga just nu. Men tanken är väl att det inte ska se ut så här för all framtid, utan att kunna anställa mer personal så att han kan begränsa sin arbetsinsats till lite mer normala kontorstider.

Nenne, det lät verkligen som en kanonhelg... blir lite avis... men kan ju kontra med att jag åker till varmare breddgrader redan om 1 ½ vecka!

• viktualia

MrO - najs med semester!

Själv får jag åka till Ua/Sthlm på tjejhelg.. ha ha.. ska träffa en massa tjejkompisar till helgen! hi hi!

Omsan, Snartis och Majsan kanske?!?

• MrsO

Väldigt najs! ...och efterlängtat... längtar dock INTE efter att få visa mig i bikini... Huuu Men jag får skylla mig själv som har svullat istället för tränat...

• viktualia

MrsO - så kände jag också.. vi åkte ju till Mexico på bröllopsresa i oktober och det var lite läbbigt att visa sig i bikini... men som tur är så blir jag ganska brun ganska fort... så det gick över...

• MuffinsTönt

Oj Oj Oj!
    Va nu då? Jobbar ni.. :o
    Själv studsar jag mellan tvättstugan och datorn. :?
    Har världens shopping-abstinens nu. AARRRGHHH!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3