• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

tjo nu är jag här Vickan
    Har ju inte haft tid att hänga på BT förrän nu

• MrsO

Drömjobbsfaktorn är LÅG.

Borde definitivt ta mig i kragen och söka ngt annat, men det är ju så svårt att få tummen ur...

En annan faktor som gör det svårt att byta är min minst sagt skumma utbildning i kombination med min arbetslivserfarenhet. Det öppnar inga karriärdörrar precis...

• Snart så....

skulle funka, var någonstans? Önskemål från mig är att jag vill kunna ta bilen så jag snabbt kan komma dit och hem igen.
    Bror+svägeska är ju i stockholm samt att en kompis till sambon kommer på em för att sova över hos oss. Så har lite full rulle på lördagen

• MuffinsTönt

Åhh! Jag är så avis på er som ska på tråd-dejt.

Pela
    Vi får hänga HÄR medan dem hänger DÄR. :D:D

• viktualia

MrsO - hm... skum utbildning och konstigt jobb... inte helt okänt fenomen..

får nog coacha dig lite nån gång...

..nu blev det fika...

• Oms

jag reste mkt i mitt jobb för 5-6 år sedan. jag tyckte då att det var kul att packa portföljen m nödvändiga handlingar, riga upp laptopen på x2000 alt flyg o ge sig iväg o träffa all dess märkliga människor mellan Ystad och Haparanda.

idag e jag glad att jag slipper! har dock ngt ärende som jag bör åka i, helsingborg tror jag det var, får se om jag kommer dit i vår kankse?

vi behöver itne resa men det är bättre om vi gör det ibland. det e olika berodne på ärende och hur man ligger till i ärendet - hur e ens relation m den skadade och dennes ombud tex.

jaja, sista resan jag gjorde gick till katthammarsvik på Gotland. ingen höjdare när det e vinter kan jag säga...:(

vickan mfl - har svarat på tråddejt mail. snartis för dig fungerar det bra m bilen m mitt förslag:)

• Oms

I sommar måste vi ha en tråddejt och gå på uteserveringar samt en kvällspromenad runt djurgårdsbrunn eller liknande...!

*drömmer mig bort...hör ni måsarna och kluckandet av båtarna längs strandvägen?*

• Makens Pela

Ja Muffins, vi får sitta här och sukta efter våra kamrater...*s*

Fast, det är klart. Även om jag velat åka till S på lördag hade det inte gått. Ska festa om ordentigt på lördag så här är det en som beräknas vara bakis på söndag..*s*

• MuffinsTönt

Jag lider med dig redan nu, Pela. :D
    Vara bakis är såååå hemsk. Lyckas alltid bli det efteråt. *suuck*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3