• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Haha! Känner mig lite utanför när alla ni andra inte firar AHD.
    Kan säga att vi orkar nog inte fira Varje år. Han kom på att boka bord igår kl 12. :o Haha! Not suprised.
    Eftersom detta är vårt 1:a så tycker jag att man kan göra nåt.

Nästa år kanske jag hakar på Nennes idé och stannar hemma. :D:?

• MuffinsTönt

Vill bara säga att det sista har inte muffins sagt. *viskar*

har jag berättat att jag KÖPTE en ros och satt och väntade på killen som jag var hemligt kär i, i 3 timmar. :o:?:D

Den jäveln dök inte ens upp!

• Makens Pela

Eftersom jag går upp 4.30 så vet jag inte om det är i ottan för mig...även om det kändes så i morse.

AHD-firas inte helelr hos oss.

• MrsO

Vickan, vi hade oxå såna projekt på min gymnasieskola Alltid lika spännande.

Vi har oftast uppvaktat varandra med nån blomma eller god mat, men aldrig tagit det på allt för stort allvar. Om den är ens första förstår jag att man vill göra ngt extra, men efter 10 år tillsammans känns det inte nödvändigt...

• viktualia

muffins - fniss fniss... jag diskuterade nennes inlägg om avgjutning med maken.. han visste att sånt fanns.. ha ha.... men han lät inte som att han var så pigg på att göra en sån själv... *garvar*

firade Alla Hjärtans Dag gjorde vi de första åren när vi inte bodde ihop (25 mil ifrån varandra). då var det roligare!

• Sister of the Night

Efter 10 år känns det lika magiskt som någonsin att trolla fram ett gäng röda rosor

Goddagens!

Är bara inne och vänder. *vinkar och kilar ut igen*

• Oms

sis! visst e det så! jag håller med men oxå m vickan att det kan man lika gärna ta en annan egen dag till att fira, varför ine 22 mars, 19, maj eller 28 septermber tex?

ADHD dagen *haha låter så mkt roligare så* firade jag oxå en gång i tiden - den var viktigt när jag var yngre och jag minns att det var enda gången jag fick blommor av dotterns pappa tex

men sen man passerat 30 känns det liksom inte liiiika viktigt m en kommersiell dag! dock så sa vi happy valentine til varandra imorse och började morgonen m ngt barnförbjudet;);) ikväll ska vi äta lite gott men det slumpade sig bara så.

• Oms

nu ska jag ta mig en promenad hem och laga lunch -tjingeling

• viktualia

ååå fniss fniss...

en kollega till mig har tagit hem några glasögonbågar så nu pladdrar vi sånt så mycket vi orkar.. hi hi!

och jag har hittat en båge som jag tror att jag ska testa själv.. hi hi...

www.favoptik.se

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3