• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

Nu har jag bokat tid för klippning på fredag :)
    Så man är snygg till modevisningen på kvällen

• Telemarkgrrl

Hej hej!

Min inställning till AHD är att den ska firas. Men det utesluter ju inte att man överraskningsfirar någon annan dag också.:) Man skippar ju inte födelsedagar och julafton bara för att dom är så uppenbara och kommersiella.:) Fast med fira menar jag som MrsO - en blomma, god mat eller nåt sånt.

Såg nån rubrik i tidningen imorse om att en skola skulle ha stängt idag för att AHD-firandet hade gått över styr, var det ett aprilskämt eller?! :o:o

Götgatan? Men det är ju nästan min gata! Ska ni till Gunnarssons? Hur dags ska ni träffas? Utifall att jag skulle hinna...

• viktualia

Telestubben - näpp Muffinsfabriken kl 13. (Hoppas fortfarande på kontakt med Majsan också)

Det var en mellan- och högstadieskola som stängde för studiedag för att slippa konflikter kring rosor och annan uppvaktning. www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=617475

• Oms

och om det är tokfullt på muffinsfabriken *ja det e inte stort där och många sitter gärna lääänge* så e ju Gunnarssons o alla deras Uuuuuuunderbara semlor ett annat bra alternativ *tack Tubbies* det tar ju bara 5 min att gå dit!

• Oms

fick precis en liten tillsägelse av chefen... jag hade råkat svara för gruppens räkning gentemot avd chefen och det var inte populärt - DET fick man inte göra all komunikation för gruppens räknign går via Leffe och ingen annan. punkt.

herreguuuuuud... har haft unga chefer tidigare dvs under 45 och de är inte så men Leffe som e 60 och har varit chef sen han föddes e sån...jaja då vet jag, han sa det på ett bra sätt så jag kommer att "följa hans råd"

• MuffinsTönt

Muffinsfabriken? :?
    Är det en café eller? Låter iaf väldigt intressant. :D Vem vet... ni kanske hittar mig där. :o

• viktualia

fniss fniss....

vi får väl åka till Götet och käka Hagabullar nån gång...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3