• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Björne!!!

Synd att dagens småttingar inte får lära sig Björnes visdomar. :D

Dröm sött brudar! :p

• MuffinsTönt

Morrn Morrn!

Vaknade redan vi ottan. Typ 7. :?
    Idag ska ajg göra mkt grejer.

Vi höres!

Pok och Happy Valentine!!!! :p

• MrsO

Godmorgon! Mrs O har nästan vaknat och lyckats ta sig till jobbet. Väl på jobbet har hon inte lyckats göra så mycket mer än att ta sig en kopp te. Det är väl bäst hon sätter fart innan det är dags för kaffe

• viktualia

Muffins - ska ni på Dancing Dingo eller finns det fler australiensiska ställen... *grubblar*

Omsan - barnprogram är skoj! Hi hi! Jag minns också när Björne lanserades. Värsta asgarvet nånsin var åt Sunes jul, men då var jag tonåring.

Godmorgon allesammans!

• Oms

Godmorgon tjejer!

Vickan- jag skrattade minst lika gott åt sunes jul jag med och sunes sommar... gillar sune humorn helt enkelt:)

och svensson svensson haha, otroligt, det e egentligen inte min humor men jag älskar dem:)

*haha, snacka om att vara i förnekelse "det e egentligen inte..." haha*

idag e dottern hemma och jag ska hem på lunchen o laga lunch o sen tillbaka til jobbet för fotografering och Valentine fika:)

• viktualia

Omsan - min favoritscen i Sunes jul är när hans pappa ska dammsuga och munstycket råkar ligga inne i öppna spisen.... *magkramp bara vid tanken*

• Oms

björne m robert gustavsson som sidekick---*minns*

vet ni förresten att Björne e han som spelade med i Ville, Valle o Viktor *världens mest politiska barnprogram* han spelade minstingen Viktor där tror jag om jag inte mins fel. och hans som spelade Ville har sen gjort kapten Zoom, vintergatan mmm

• Makens Pela

Muffins, Vakande i ottan, typ 7????
    Men hallå! Det är INTE ottan din sjusovare *s*

å barnprogram. Nostalgi!
    Men Markattan är något jag missade.

Hej förresten alla!

• Oms

Vickan :D :D

och när de ska till kyrkan och han svär inför prästen, eller julspelet i skolan som han ska filma och liksom kryper upp på scen m kameran...*skrattar nu med*

• viktualia

Omsan - japp. jag är fylld med värdefullt vetande och visste faktiskt det.... ha ha..

Mina kollegor tycker att jag är en segis just nu. En av dem har seminarium men jag är så ointresserad.. hm.. kanske otaktiskt men så är det.. så jag sitter kvar och jobbar istället... hm.... *busVickan*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3