• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

aah, jag har fortfarande inte hört något. Men jag fick så bra provision nu så jag blev lite beklämd om det var värt att byta. HAHA!

• MuffinsTönt

Hej! Ska ni på dejt. Lyckostar!
    Typiskt mig att bo på fel(?) sida av landet. Ta några extra glas åt mig då. :D

Det är Fredag o jag är lika tröööött. Shit! Det här med att plugga själv till en omtenta och dubbelt senare verkar inte såååå jättebra när min motivation är på botten. Behöver peppar och miljöombyte. NU!!!

Imorrn är det lördag och vi ska baka. *lalalala* :?

• nu är jag fruL

nenne:
    Vad är det man ser .... andrahandslösning
    hmmm där ser man

• nu är jag fruL

zozo förresten:
    Min kära dubbelgångare. visste vel att du skulle förstå det där med långhåriga killar
    näe du stripit långt hårr........ brrrrr

Hmmmm apropå träffar så skulle jag verkligen vilja träffa dig zozo. Inga planer på resa hem inom en....överskådlig framtid

• nenne78

hahahha, frullan... Vet inte om jag ska skämmas eller inte.

• Oms

Nenne - ja då blir det för tajt för mig tyvärr:( men vet inte om ngn anan e morgonpigg här - annars får du väl fråga gravtråden - du e ju faktiskt medlem där;)

• nenne78

verkar som att jag ska försöka haka på dem där, vad synd att vi inte hann träffas! Men det kommer fler tillfällen...

• nu är jag fruL

nenne
    Skämmas
    varfördå?

• Oms

ja vi är här i sthlm och vi träffas gärna!och Vickan hakar gärna på om hon kan, Majsan har fegat lite då hon ju är här anonymt;) och snartis har mått dåligt och Frullan har bara fikat m gravtråden än så länge *pik pik Frullan;)*

men vem vet , vi kanske kan boka in en riktig träff ngn gång då vi alla kan?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3