• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nu är jag fruL

hejsan snartis
    Kände mig lite så där etrrig så jag tänkte att jag skulle få mothugg utav bara heeeelvete
    men nada reaktion...

vad faaan ska jag nu göra för att få fart på tanterna i tråden

borde inte vara så svårt iju för sig.

zozo min lilla mysbralla
    skånska...men skärp dig...det förstår ju enbart folk på mars och danmark
    jag fattar inte. Men det låter kul.
    har en kompis som växte upp i djupaste skåne och som pratar skånska på fyllan. helsfestligt men ...obegripligt.

• Snart så....

förlåt frullan men håller liksom med dig :D

Ohhhh lite PITT kanske får igång alla??

Väldigt lite snusk nu för tiden...

• viktualia

Jaaa det är dåligt med snopp-parader och annat just nu...

... bara en massa dyngigt jobb hela tiden...

Pitt snopp åderpåle och annat snusk minsann

• Snart så....

på tal om skånska, min svägeska säger Bullar om Frallor så nu är man hjärntvättat och säger lika nu

• nu är jag fruL

ha ha ha
    BRA att du håller med snartis. En tjejh´med smak minsann

ockej då bestämemr vi...snartis får INTE umgås mer med svägerskan. Inte bra att plocka up talesätt från folk som har FEL!
    ha ha ha
    hmmm min svåger är från götte och han har nåt himla konstigt namn för kokosbollar och mums mums... men på fel sida av landet är de ju konstiga
    sen säger han brömacka om en macka.
    men HALLÅÅÅÅÅ pucko
    klart att mackan är av bröd det är ju en macka!
    varför måste man liksom lägga till det, tror ni inte fiolk fattar eller?

• Snart så....

oooohahahhahahaha ja undrar om de klagar på nått vi säger? (stockholmare)

• Oms

nu har jag gjort hälsoprofill...

det man kom fram till är att alla siffror blir undervärderade då jag tillhör den lilla procenten av kvinnor som kan väga mer utan att kroppen belastas. dvs jag har mkt högre maxpuls än genomsnittet, mkt tyngre benstomme och bra mkt bättre kondis än vad jag borde ha.

m anledning av min vikt så man har räknat ut att jag min hälsosamma maxvikt är ca 10kg mindre än vad jag väger nu. och min minsta vikt är 20 kg mindre än vad jag väger nu. medan det normalt sett borde vara 30-40kg mindre än vad jag väger, hänger ni med?

jag ska alltså vara en tungis och det mina vänner e kul att höra när man som jag har kämpat m vikten i så många år! så att istället för att vara 20kg överviktig e jag nu bara 10 kg överviktig!!! *nja, ungefär sen kan jag ju vägre mindre men jag behöver inte göra det*

och vet ni... *Majsan, muffins look up!* nu ska jag böra TRÄNA... jajamensan jag har fått en PT igen... 10ggr på arbetstid i vår NYA styrketräningslokal m bara nya maskiner o fria vikter...KUL (och billigt)

så here we go! jag kommer skämmas massor första gången jag träffar Marcus min gamla PT, han var ju sååå nöjd m mig tidigare när jag blev fin i kroppen... och som jag har sjangserat (hur stavr man det??)

så POM POM på mig!!!

• Oms

snartis - m hänvisnig till tidigare inlägg om mitt grova skelett och vikt etc så kan jag meddela att jag hade en tajt jeansklänning i strl 38 (som var min strl då) fram tom v.14/15 sen spände den över magen:) när jag var i 5 månaden kunde mans e att jag var gravid ävne för den oinvigde men de som visste såg ifrån v.14/15 sådär.

• viktualia

Omsan - cool grej med sån där hälsoprofil... undrar vad mina resultat skulle bli.... jag gissar på ca 30 kg övervikt...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3