nu har jag gjort hälsoprofill...
det man kom fram till är att alla siffror blir undervärderade då jag tillhör den lilla procenten av kvinnor som kan väga mer utan att kroppen belastas. dvs jag har mkt högre maxpuls än genomsnittet, mkt tyngre benstomme och bra mkt bättre kondis än vad jag borde ha.
m anledning av min vikt så man har räknat ut att jag min hälsosamma maxvikt är ca 10kg mindre än vad jag väger nu. och min minsta vikt är 20 kg mindre än vad jag väger nu. medan det normalt sett borde vara 30-40kg mindre än vad jag väger, hänger ni med?
jag ska alltså vara en tungis och det mina vänner e kul att höra när man som jag har kämpat m vikten i så många år! så att istället för att vara 20kg överviktig e jag nu bara 10 kg överviktig!!! *nja, ungefär sen kan jag ju vägre mindre men jag behöver inte göra det*
och vet ni... *Majsan, muffins look up!* nu ska jag böra TRÄNA... jajamensan jag har fått en PT igen... 10ggr på arbetstid i vår NYA styrketräningslokal m bara nya maskiner o fria vikter...KUL (och billigt)
så here we go! jag kommer skämmas massor första gången jag träffar Marcus min gamla PT, han var ju sååå nöjd m mig tidigare när jag blev fin i kroppen... och som jag har sjangserat (hur stavr man det??)
så POM POM på mig!!!