• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Hallaaa!

Usch.. Maken har flaxat iväg till Luxemburg pa en vecka... suck!

Det är URkallt..

Jag maste sitta i 4 veckor och lära upp olika människor som inte kan nagot om allt jag gör... och da ingar INTE BT-kompetensen... Sa det blir välan som för Jamsan... daligt med BT dagtid framöver

Jag skulle ta ut pengar pa morgonen och automaten spottade snällt ut ett kvitto - men iNGA pengar!

Jag har varit sa vimsig att jag fyllt i banketten till mitt rek-brev med uppsägningen bak-o-fram.. Sa JAG fick hem det igar! ARG!

O sa ska jag snart ha mens...

• Zozo

GRATTIS Jamsan!
    pompompompompom tiddelipom!

• Zozo

Ja just det.. i mina klagomal kan jag ju lägga till att jag gatt upp 8 f-cking kilon sen i somras

+

att jag var hos doktorn igar för att kolla ryggen. Han konstaterade att det var en muskelsträckning "som kan ga över pa tva dar eller sex manader"...

Nu gar jag och drar nagot gammalt över mig *muttrar surt*

• Oms

men fyyy vilken torsdag Zoz!!!

jag tro jag joinar dig under det-du-nu-dragit-över-dig i em då jag har varit på hälsoprofilen!

make space och sätt på en kopp the så länge:)

• MuffinsTönt

"som kan ga över pa tva dar eller sex manader"...

HAHAHA!!!! :D:D:D

Vet ni vart min inlägg med länken till tatueringar har tagit vägen? Jag hittar den inte?

• Zozo

Ok Omsan, för din skull kan jag maka pa mig lite... Om du star ut med att jag surar som en annan fjortis om att "varför ska detta hända just mig"...

• MuffinsTönt

Förlåt Zozo! Jag lider med dig. Dem flest av mina dagar är just såna dagar. Men det var bara fööör roligt! Sorry Babi! :p

• viktualia

Zozo och Omsan - jag vill vara med under det där gamla täcket...

... mådde pytonmask när jag klev ur sängen imorse... trots att after worken inte blev värre än två öl och en drink...

....är egentligen DÖDSTRÖTT men ska ändå åka till Sthlm i helgen och sammanträda med en massa folk jag inte träffat förrut... urk! jag vill inte vara social alls!

• MuffinsTönt

usch! Va många som e nere idag. Jag som är sååå entuastisk. :?

Hoppas det blir bättre för er. *pompomar lite för er*

:P

• Makens Pela

Det där täcket Zozo, hoppas det är stort??? Here I come!

Varför ska allt hända när man har som minst tid till akututryckningar...jag hatar verkligen den nya regeringen!! Nog för att jag förstår att dom vill visa sig från styva linan från början men förstå att vi lever i ett datasamhälle och datorer är inte som vi vanliga dödliga människor. Att vi kan lära oss nya lagar och förordningar är en sak men nya lagar gör att nya system måste till och det går inte över en natt!!!!!

Sorry, men var bara tvungen att gnälla lite...komiskt att man har tid att skriva detta men gnäller över att man inte har någon tid..he he

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3