• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Näe.. alltså.. jag fattar inte var det är för fel på spray... äsch.. det visar sig om nån får ett vettigt mail nån gång.. eller två...

• MuffinsTönt

Vickan
    WOW!!!!! Ni va ju jätte snygga! Den bilden passar jättebra som svartvitt. Jag älskar svartvita bilder. Dem är så romantiska på ngt sätt.

• viktualia

Det kom fram alltså?!?! vad bra.... jag som gav upp hoppet om spray där ett tag.

• Oms

bra val av bild Vickan! Den är jättefin! och jag säger som Muffinsen - svartvitt e ju sååå fint - funderar på att fota dottern i svaertvitt eller sanrare skriva ut i svartvitt när jag skriver ut bilderna sen - hon blir så läcker i svartvitt!

• viktualia

Omsan - hi hi... vad skoj det var att du äntligen fick se en RIKTIG bröllopsbild! hi hi...

• Oms

har en Skild jobbarkompis som efter år m bra samarbete m sina döttraras pappa helt olötsligt har ställts inför ett ultimatum - får jag inte ha barnen på heltid så vill jag inte ha dem alls...

så det harr vi pratat om hela eftermiddagen och jag kikar på lite olika mkt bra sidor på nätet om detta bla www.famratt.se *inga barn o inga skillsmässor hos er jag vet - mn mkt bra att känna till ändå - du kankse har en jobbbarkompis du med?*

har knappt jobbat idag... men jag käör nog på en stund till:)

• nenne78

howdy hoooo!!

herregud, det känns som VECKOR sen jag var här! Jag har varit på s k konferens med jobbet till Tallinn och sen jobbat sjukt mycket ute i bokbinderiet så jag har knappt hunnit sitta framför datorn. Och sen nyår har jag och min man varit så himla präktiga så varken TV eller dator åker på i onödan. Jag måste läsa lite...

• Sister of the Night

nu är jag fruL

*mjau!* :) :) :) :) :)

Tellis - säg inte att låren var som TELEstubbar?!? :D :D :D 'Sister skrattar oerhört åt sitt eget -rätt usla, det ska kanske erkännas- skämt :D*

Muffin

"Om typ 100 år"... *Hahahahahaha!!!!* *torkar ögonvrån*

Hihihi, hela utlägget...du är kul! :)

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    vickan: kan nog bara på onsdag nästa vecka.

sis: ahhh en till kattfantast har själv två stiliga hankatter.

• Sister of the Night

*läser tråden och flikar in kommentarer under resans gång - nytt supersmart upplägg för att inte missa nåt man vill ha sagt :)*

Skickar lite medlidande till Vicks med sin taskiga mage och Muffin med sin taskiga höft.... att ha problem med sånt SUUUUUUGER!!!! :o

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3