• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nu är jag fruL

hejsan
    vickis
    Hmmmm
    jag tror att denna gång är det faktiskt frullis tur att bjuda!!!!! men laga mat...Näe
    Så jag föreslår att fruLlan får bjuda sin vapendragare vickis på något ställe på stan.
    Okej?

• viktualia

Jaaa det blir skoj, FruLlis! Onsdag eller torsdag? Jag kan komma till hotellet så hamnar vi väl nånstans sen!

• Oms

men tjene...vad har hänt här - helt tomt ju!

jag ska äta lunch nu, har bara babblat om nya grupper så här på morgonen,

dock han jag snappa upp att Tubbies läst RYSKA - herregud antinge e du överintelligent och behövde få utlopp för din intelligens eller så e du förvirrad...ryska? hahah

• viktualia

Omsan.. det är inte alls tomt!

jag är här.. hela tiden.. men det är sämre med sällskap...

• Oms

nu e jag tebax efter lunchen - men jag måste verkligen jobba lite... sorry girls men har sååå mkt att göra...

fast idag har jag ingen motivation- tror nog jag ska gå hem tidigt tom:)dvs runt 16.00 sådär

• MuffinsTönt

Tjohej!
    Jag är också här. Fast har inget vettigt att skriva om. Har så ont i höften nu. Orkar knappt lyfta på benet. Gå funkar däremot bra. Får nog gå till akuten om det inte blir bättrwe till imorrn. *usch*

• Telemarkgrrl

Men var ÄR ni nånstans?! Här kommer man in och tror att man ska få läsa ikapp flera sidor och så är det alldeles tomt. :( Näe, kära medberoende nu får ni ta och sätta lite fart här. ;);)

Haha, Oms, nån förvirrad ryska är jag inte. Och inte så värst intelligent heller, det där med ryskan var så fruktansvärt osmart. När jag skulle välja C-språk i skolan var det nån som sa att franska var så svårt så jag tog ryska istället. Moooooaaahaaaahaaaaa, ryska är SKITSVÅRT! :D:D:D (Fast bokstäverna är inga problem som många tror utan det svåra är den helt sjuka grammatiken, dom böjer ALLT, hela tiden :[:[)

• MuffinsTönt

Haha! Va roligt det låter. Du borde läsa kinesiska istället. Där har dem inga böjningar alls. Däremot alla dessa Sch- sh-zh- ch-ljud. Låter ju som "c"-ykel allihop. :D

Japp! Jag läste de i 2 terminer eller ngt. Kan bara säga Hej och Hejdå. :?

• viktualia

Telestubben - ledsen att göra dig besviken.. men jag vet inte jag.. det är ju rätt segt att sitta och pladdra för sig själv... hm...

Men är det nån som är på... så kommer jag säkert igång när som helst...

Muffins - ring sjukvårdsupplysningen på direkten så kan du få hyfsade råd om hur du ska göra! Ring 031-703 15 00 www.sahlgrenska.se/vgrtemplates/Page____14122.aspx

• Zozo

Hej alla barnen...

telis - jag har OCKSA läst ryska.. (pa egen hand, typ nagra veckor) och jag kommer ihag supersmarta och användbara saker som "Malinki lies" (osäker stavning.. men har jag rätt sa ska det betyda... "liten skog"! Pa finska kan jag fortfarande säga hunden/katten är i/pa bilen... Mycket imponerande, eller hur!!??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3