• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Sis, hur gick det med det där som vi skulle pompomma för, vad det nu var för nåt hemligt?! :):)

• Zozo

Omsan - later jättebra ju!!

Hej pa er flickor - nu maste jag springa hem!

Hoppar in här när jag kan men "det är lite struligt just nu"...

• Sister of the Night

Oms - Jag tycker du verkar vara en person med stor fallenhet för att klämma fram det bästa ur utmaningar! :) :) :)
    *skrattar åt dinosaurierna* men du, det låter som att et behövs lite "ungt blod" där :D ;) :D Dra igång dem bara, det mår de säkert bra av :D

Tellis

peppar peppar... Jag tror det gisk hyfsat bra. Det är vår lilla kelgris som har varit iväg till veterinären och blivit omsedd. Det var INTE populärt kan jag lova. Grabben hade väldigt tydliga synpunkter om vad han ansåg om hela arrangemanget!
    Men nu är husses och mattes lilla älskling i alla fall satt på antibiotika (inte heller populärt, håhåjaja) så jag hopas att det blir bra alltsammans.

Tack för stöttningen... :) Det var välkommet!

• Telemarkgrrl

Oooooooooo, hon avslöjar att hon har ett husdjur!!!!! Snart har vi luskat ut vem du är Sis!! Bor inte i Stockholm, har ett husdjur, gillar the Ark och schlagers - vi börjar ringa in dig, gumman! :D:D:D:D:D

• Telemarkgrrl

Jag håller förresten också tummarna för att ormen/hunden/papegojan/den egyptiska pygméigelkotten el likn. blir bra! Det är inte kul när ens små älsklingar är sjuka. :(:(:(

• viktualia

Omsan - även om det inte känns så, så kanske det här blir värsta grejen! Du går in som ett yrväder bland dinosaurierna och vispar om i grytan! Du har ju kapacitet att göra STORVERK så de tror säkert stenhårt på dig! Heja heja!

Sis - ha ha.. var det DET vi pompomade för... jaja... hm.... Vickan är ju inte nån djurvän men jag kan vara snäll ändå en stund...

• Sister of the Night

Tellis

"Egyptiska pygméigelkotten" :D :D :D :D :D

Tack :) Det värmer en ömsint mattes hjärta! :)

Vicks

Ähm, ja, det var ju hyggligt *tror jag *

• viktualia

Sis - jag ÄR en vänlig själ - bara inte nån större djurvän!

Förresten måste jag nöjt konstatera att jag botade min egen magåkomma (för folk som hängt länge i tråden är det inte nån nyhet med mitt magkrångel) - lite yoghurt och vetediet - och jag mår mycket bättre än för trekvart sen! najs.

• Sister of the Night

vicks - det är du alldels säkert! :)
    (Men jag fattar inte hur man inte kan älska djur... så söta, så ulliga, så gulliga, så nuttiga, så älskliga, så tillgivna, så... *Sister förlorar sig i ett ganska sockersött och för oinvigda troligen ganska oförståeligt mumlande om djurens beskaffenheter* ;) :)

• Sister of the Night

Men Vicks, då har du nåt gemensamt med min lille kille! :o Han har OCKSÅ magkrångel!! :o :o :o ;)

Yughurt? Då är det inte laktosintoleransi varje fall. *funderar* Colon irritabile?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3