• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Jag skulle kunna tänka mig vara hemmafru ¨- på halvtid. :D Då kan man tjäna hyfsat och ha massa tid över till annat.

Jag och min grabb träffades oxå via nätet. Det är en lite pinsamtfrån min sida för jag menade inte att sätta upp en sida om mig själv för att just hitta någon. Det var något av en kul grej bara. Sen brydde jag inte om det längre. MEN en dag fick jag ett mejl. Av just honom. Jag trodde det var ett skämt. Resten är historia... :D
    Va snurrigt dt blev i början. Tog oss ett år innan vi blev tillsammans. *spinner*

• MuffinsTönt

Inte meningen att ni måste läsa min sagolika historia. Man kan itne låta bli att berätta.

NU ska jag berätta en mindre sagolik grej. På vägen till restaurangen så är det en backe ner. Mitt i snöovädret o en massa studenter har backen förvandlats till en jätte ruschebana. Gissa vem som fick prova på den? - JAG!!! Jag halkade och landade med en DUNS på rumpan. Det kändes från rumpan längs ryggen och 'nda upp till huvudet. Kan ni tänka hur många som såg eller. Nu har jag värsta huvudvärken. Blää

• Zozo

Haha, min lillebror har just träffat nagon via nätet, en tjej fran Sthlm som tycker att skanska är "sött". Hmmm... Men han hade gjort ungefär som dig Muffins, satt upp en sida och sen inte brytt sig mer. Veckor efter det sa damp det ner ett mail bara sadär. Nu ska hon komma och hälsa pa till 14/2 (Han hade inte ens kopplat att det var till Alla Hjärtans.. Tur han har en syster med koll!) och det är tydligen väldans nervöst. Han är ute o gara och sant för att komma lite bättre i trim...

• Oms

Zoz!!! - jag KOMMER nu!!!! låter ju suptermysigt ju! både balkong o öppen spis o spa...och att bo i Lux - häftigt!!

• Zozo

Hu känner med dig Muffins! Jag har ont som bara sjutton under ena skulderbladet sedan tva veckor. Trodde det skulle ga över av sig själv.. men det tycks inte sa..

• MuffinsTönt

ALLA HJÄRTANS DAG?? hahaha!!!

Jag skulle vara förvånad om han kopplar det. Inget ont om din brorsa Zozo, men jag tror att de flesta killar (läs min kille)har inte sån koll. På tal om det så är jag liiite nervös. Tänk om han har glömt eller inte har planerat nåt? :o Det är ju trots allt våran första 14/2. :?

Äsch! Annars får jag ta expressplanet ner til dig Zozo medan du och maken e på restaurang eller nåt. :D

• MuffinsTönt

Stackars Zozo!
    Va hände med dig då?

• Zozo

Omsan - du e sa välkommen sa!!

Muffins.. Jag VET faktiskt inte... Har bara ont som sjutton. Värst är det pa natten och morgonen när man inte rör sig. Jag far väl ga till doktorn.. vad han nu kan göra at det...

• MuffinsTönt

Du kanske svoer konstigt på natten? Nu förtiden bruakr jag vakna med nackont på vänstra sidan. Det kommer fram att jag sover på vänstra sidan ofta och inte har kudden rätt placerat. Fast nu när jag vet orsken kan jag inte bara fixa den sådär. Vill ju sova ihopkurrat. :(

Skulderbladen är svårare. Kan det vara maken som har armen där eller nåt? *hmm*

• Zozo

Han kanske SLAR mig pâ natten när jag sover??? LOL

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3