• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Han förvandlas till en kvinnomisshandlare bara under natten. Hahaha!!!

• Zozo

Ja och duktig e han, för jag vaknar inte ens av det...!

• MuffinsTönt

Sover du som en ... eller?

Men det är bra att du går till doktorn. Även om han säger "det här ser bra ut och allt verkar normalt. Jag kan skriva ut värksalva om du vill". Om han är en svensk läkare. Nu är du i Lux/Paris så det blir ngt annat. Förresten... va ska ni prata för språk i Lux? Engelska,franska,tyska?

• viktualia

Pip!

sitter mitt i skottelden för min föreningsförvirring.. ujuj.. blir helt MATT.. jag har inte TID att tänka på det.. men å andra sidan är jag mer eller mindre arbetsgivare åt en person och MÅSTE faktiskt engagera mig i det där...

YR I HUVUDET!!!!!!!!

Samtidigt säger min kollega en massa jobbiga saker om projektet vi har tillsammans.. håhåjaja...

åter till jobbet!

• Zozo

Muffins.. tja engelska, franska OCH tyska för min del. fast Luxemburgiska klarar jag inte ännu! Franska och engelska för makens del.

Vickan - ANDAS!! Och ga och ta dig en drink eller nat.. (The kanske duger?)

• viktualia

Zozo - drink blir det först imorgon kväll! men det var en bra idé... lite Salta Katten kanske kan funka....

• MuffinsTönt

Det var det jag funderade lite. Om dem har ett eget språk. Luxemburgiska? Visste jag inte.

• MuffinsTönt

Jag har fortfarande huvudvärk efter smällen i arslet. Och är jätte sömnig. Stor kopp kaffe med Theo tablett i kanske. :? *ZZZzZ*

• Telemarkgrrl

Om hemmafruandet: Jag har inte min identitet i min yrkesroll så jag skulle inte tycka att jag inte hade någon identitet eller inte kände mig behövd om jag inte jobbade. Och intellektuell stimulans? Njae, jag skulle hellre stimulera den genom att läsa böcker, gå kurser och resa. Bara för att man inte jobbar så behöver man ju inte vara hemma och bara städa, tvätta och laga mat hela dagarna, det finns ju MASSOR med saker som man kan göra och som är roligare än att jobba.

Zozo ? åååh, er lägenhet låter ju bara fantastiskt bra! Helt underbar! När får vi komma?! :):)

Oms ? jag håller tummarna för att du hamnar i en bra grupp!

• Telemarkgrrl

Åååh, stackars Muffinsgirlen!!! :(

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3