• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

godmorgon tjejer,

*hutter* idag var det riktigt kallt ute

Idag så ska jag iväg på kundbesök efter lunch, det var evigheter sen känns det som. Hahahah tur att jag har en skjorta som är lite stor fortfarande, fick lite panik imorse
    Ut och shoppa är det helt klart dags för :D

Hade en riktig myskväll för mig själv igår, bäddade ner mig i soffan och kollade på Step Up. Ja måste erkänna att jag är en riktig "sucker" för dansfilmer.

• viktualia

Godmorgon... näpp det går inte.. jag pallar tydligen inte att gå upp tidigt... så det får bli kvart i åtta bussen.. fy på mig...

• MuffinsTönt

Gomorrn!
    Usch! det har snöat idag -igen. Bläää
    Om nån timme är det väl slask o regn. Blää Blää.

Som ni märker så är jag inte på glad humör idag. CSN har inte hört av sig... :( Får nog ta mig dit o fråga dem.

Nu vill jag bara gå och lägga mig igen.

Gonaattt! *zzZZz* :(

• MuffinsTönt

Det har snöat rejält här i GBG. Men det brukar ALLTID bli slask av all trafik o människor. Inte kul när man har halvbra skor.

Usch! Snö är verkligen det sista jag behöver nu. Antingen är det mens eller ngt annat för jag e såååå nere. :(

Tur att jag ska glassa idag.
    *ZzzZz*

• Oms

godmorgon!

nu ska jag jobba, har haft möte sen 8.30 och känner att nu sjutton måste jag jobba på... ses lite senare, tjingeling

• viktualia

hm... inget drag i tråden riktigt... men å andra sidan betyder väl det att ni sköter era jobb.....

puss på er!

• viktualia

jag kan ju babbla vidare här...

har verkligen stormat runt på upptänkliga ställen där lediga jobb kan finnas. det enda lämpliga jobb jag kan hitta är ett halvtidsjobb på projektbasis i min barndomsstad.....

jag vill hitta något att SÖKA i alla fall!!!!!!!!!!

• Snart så....

vickan, du får komma över och diskutera hus i gravtråden :D

• viktualia

näeeee *surar och muttrar*

jag vill inte prata hus just nu.. jag vill bara ha ett annat JOBB... *mutter mutter*

traskar över till gravtråden.. men hoppas att nån kommer tillbaka HIIIIIIIIIIIIIIIIT

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3