• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Nä girls - nu ska jag gå hem! har jobbat i 12 timmar...på en MÅNDAG *jag vet helt galet*

tjingelign

• Telemarkgrrl

Ja, hem med dig Oms! :)

Nu är middagen uppäten. Maken är ju för rolig, han frågade i morse vad jag ville ha till middag och så sa jag "vad som helst men inte fisk". Och vad gör han? Jo, lax! Han är så söt när han är så där förvirrad. :D:D:D

• viktualia

Telestubben - fnitter..... tur att du tycker att det är sött när han är snurrig.. hi hi....

• Telemarkgrrl

Jag får väl erkänna att det inte är alla dagar som jag tycker att det är gulligt. Fast oftast är det det. :):)

• MuffinsTönt

Telegirl
    Va gulligt! Min är bara sådär glömsk av sig att man kan tro han är oomtänksam. Det sa han själv. :o
    Vad kan jag göra?

• viktualia

Hm.... ja... min tolerans för sånt är väl sådär... ha ha... dessutom är det mest jag som är snurrpellan... tex min historia med presentpåsen förra veckan...

• Telemarkgrrl

Hmm, men inte behöver virrighet vara detsamma som oomtänksamhet. Det är ju omtänksamt att han lagar middag och diskar och gör te åt mig, så här på min första arbetsdag. Man ska ju inte titta på varje enskild sak dom gör utan på det stora hela. Fokusera på det han gör för dig istället för på det han glömmer. :)

• MuffinsTönt

Oj
    Såg att min inlägg gav ett annat "vinkel" på historien.

Jag menar inte att jag klagar eller är sur o ledsen. Jag vet med från början att han är sådär senil ;) och virrig. Oftast så är han oerhört söt när han e så. Självklart så tänker jag på det han gör åt mig och oss. Jag klagar inte... än. :?

• MuffinsTönt

På tal om söta grejer. Igår köpte han två ramar. Till den ena satte han in en bild på mig(!) och den andre var det hans favoritbild som jag har gjort. Vet inte om ni har sett den. Den föreställer en "vit orm" på ett träd. Ska nog byta ut min bild mot den bild på oss tillsammans som ni såg på min sida. Den är MIN favorit.

• Telemarkgrrl

Åh, skönt, då fattade jag bara fel, Muffins! :)

En tröst i det hela också är att dom inte är ensamma, läs här så får du se: www.tankspridd.se/beratta.htm :):)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3