• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

men haaaaalllllå1

är jag först?

• Oms

haha! det var jag!!

Var är ni andra?

Vickan sitter väl fast i ngt snörusk kan jag tänka, kanske Pela med men alla andra

Sis - sover du *viskar* HALLÅ! *skriker:D*

Nenne - vad är DU idag vill du komam o leka m oss???

Majsan - nytt jobb lite tid? ursäkt? ;)

Tubbies - se ovan.;)

Muffins - har du tränat ihjäl dig?

Snartis - lääääänge sen - hur mår magen?

Zozo - vi SAKNAR dig!!!

Frullan - du e väl i gravtråden förmodar jag?

ngn glömd???

jag ska jobba idag, hoppar fikarsten som pågår nu för att säga hej till er. sen har jag Göööör mkt för att låta som en göeborgare:)

MEN *haha, tony i lets dance* jag kommer inte att lämna tråden helt *sagt m amerikansk dialekt*

• Snart så....

Godmöööörnig,

är visst häääär, skrev först i gravtråden

Åhhhh är det inte underbart med all snö??? Sååå mysigt när det ligger på träden
    Nu sabla värme håller du dig borta så det får ligga kvar och INTE bli blask

Jorå allt är bra med mig, märker av humöret mkt mer nu. Hade en riktig mardröms dag igår, tycker lite syd om sambon såååå här dagen efter *fniss*

Hur är det med resten då?

• Snart så....

länge sen Jessie var inne på denna eller gravtråden??

• viktualia

Först:

Det låter som att Sis bad om lite POMPOM.... så här kommer lite

Pom POM pom pOM POm POM POM pom pom
    GO Sister Go Sister GO GO GO
    Pom POM pom pOM POm POM POM pom pom

Godmorgon till er andra - Vickan orkade inte skynda sig till jobbet idag... så nu är jag framme!

• Oms

Men ska vi poma poma för Sister? det ahr jag missat *sorry sis - skrattade så mkt åt dina tuuuuuutor att jag missade allt annat*

POM POM POM POM POM POOOOOOMMM

oc kick o spark och snurr o ned i spagat o upp o kick o flex och GOooooooo sister!

*helt slut - m å s t e börja träna*

• Oms

jamen herregud JESSIE hade jag glömt på min lista - tyckte väl att det var ngn som saknades!! SORRY JESS! *kramar om o tröstar lite;)*

• Oms

Sanrtis - vilken v e du i nu? hur mår du? har ni berättat för alla nära o kära nu * m ellar uten rim;)*

• viktualia

Omsan.. Sis skrev nåt kryptiskt om "wish me luck"... så jag tog det säkra före det osäkra och pompomade lite...

Nu sitter jag på jobbstolen och låtsas göra något vettigt.... baaaaa komma igång... urk..

Mycket skojigare att sitta här och häcka på BT...

• Snart så....

oms, går in i vecka 11 imorgon och nu mår jag väldigt bra. Blödningarna har slutat och det enda som är skillnad är hungern. Har redan gått upp MASSOR så måste passa mig lite med vad jag äter.

Vi har bara berättat för familjen och närmsta vännerna. Chefen och en kollega/kompis vet om det på jobbet. Resten av kollegor/vänner får reda på det senare.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3